سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - یکشنبه 12 بهمن 1393

سرپرست مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر اصفهان:

دوره‌های تخصصی امداد و نجات به ‌یک هزار نفر در اصفهان آموزش داده می‌شود

سرپرست مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی هلال‌احمر اصفهان گفت: ‏در یک ماه آینده یک هزار و ۱۲۰ نفر در این هلال‌احمر آموزش می‌بینند و دوره‌های تخصصی امداد و نجات در اصفهان برگزار می‏‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ امیر جلالیان اظهار داشت: یک هزار و 120 فراگیر در یک ماه در مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان آموزش می‌بینند.

وی افزود: 4 دوره کشوری و 21 دوره تخصصی امداد و نجات از نیمه دوم بهمن‌ماه تا نیمه نخست اسفند‌ماه امسال در این مرکز آموزش می‌بینند.

سرپرست مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان بیان کرد: 4 دوره از دوره‌های تخصصی به صورت کشوری و به میزبانی این مرکز برگزار و 21 دوره نیز به صورت استانی اجرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: دوره‌های کشوری شامل دوره‌های تخصصی مربی‌گری کد 2 امداد و کمک‌های اولیه‌، بازآموزی مربیان آوار‌، بازآموزی ایثار و بازآموزی مربیان پیش بیمارستانی است.

جلالیان گفت: دوره‌های تخصصی امداد و نجات نیز شامل دوره‌های جستجو و نجات در کوهستان‌، جستجو و نجات در ارتفاع، جستجو و نجات در آوار‌، جستجو و نجات در جاده‌، تغذیه در بحران‌، اسکان اضطراری‌، حمایت روانی در سوانح و اقدامات پیش بیمارستانی است.

وی خاطرنشان کرد: فراگیران در این دوره‌ها از اساتید برجسته دانشگاهی و مربیان مجرب کشوری بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.