سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - شنبه 11 بهمن 1393

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هشدار سردار جعفری به رژیم صهیونیستی/حمله اخیر حزب‌الله پاسخ حداقلی بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات اخیر حزب الله هشدار داد.

به گزارش اصفهان شرق؛  سردار سرلشکر محمد علی جعفری درحاشیه مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه در جمع خبرنگاران گفت:‌ پاسخی که صهیونیست های غاصب از این حرکت زشت‌شان دریافت کردند پاسخ حداقلی بود که برداران حزب الله در کنار مرز خودشان، مرزهای سرزمین‌های اشغالی و سوریه به آن‌ها دادند.

وی افزود: بدون تردید آنان می دانند توانمندی های هسته های حزب الله که در سراسر جهان علیه دشمنان شکل گرفته چقدر است، آنان این توانمندی را خوب می شناسند و از پاسخ آن وحشت دارند.

سردار جعفری تاکید کرد: این اقدامی که انجام گرفت چنانچه صهیونیست ها بخواهند به آن پاسخ دهند حتما باید منتظر پاسخ های محکم تر و کوبنده‌تر نه فقط در مرزهای خودشان بلکه در هر نقطه از جهان که یک صهیونیست اسرائیلی وجود دارد باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به پرسش دیگری درباره برخورد دو گانه شورای امنیت نیز گفت: همراهی دستگاه های بین المللی و آمریکایی با رژیم غاصب صهیونیستی روشن است ما این را می دانیم و تجربه کرده ایم همچنان که دیگر ملت های آزاده و انقلابی جهان نیز می دانند.

سردار جعفری افزود: در واقع آنان زیر پوشش چنین حمایت هایی به حیات‌شان ادامه می‌دهند که امیدواریم هر چه زودتر این حیات خاتمه یابد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.