سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - شنبه 11 بهمن 1393

کاروان تدبیر و امید در ایستگاه سیزدهم

زرگرپور: سفر رئیس‌جمهور فرصتی طلایی برای رفع مشکلات اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی ترین فرصت ممکن برای بررسی و گره گشایی از مشکلات استان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در بیست و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان و برنامه‌ریزی های صورت‌پذیرفته برای این سفر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان استانی کاملا ویژه است و بلوغ سیاسی مردم آن بسیار بالا است، یک استقبال پرشور و در شأن مردم اصفهان را انتظار داریم.

وی تصریح کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی ترین فرصت ممکن برای بررسی و گره گشایی از مشکلات استان است.

استاندار اصفهان در زمینه اختلاف نظرهای مالیاتی بین مجریان مالیاتی و مخاطبان آنان گفت: اختلاف نظر در مباحث مالیاتی بین بخش خصوصی و مجریان قوانین مالیات به دلیل برداشت‌های متفاوت طرفین سبب بروز مشکلاتی در این بخش شده بود که خوشبختانه برطرف شد.

وی افزود: بخش خصوصی به عنوان مخاطب اصلی قوانین مالیاتی برداشت‌های خود را داشته و مسئولان و مجریان مالیاتی نیز برداشت‌هایی متفاوت دارند که این مسئله با نزدیک شدن دیدگاه طرفین برطرف شد.

زرگرپور از عملکرد موفق در زمینه بهبود روابط بین مجریان و مخاطبین مالیاتی در سطح استان گفت و افزود: بهبود فضای کسب و کار، دلگرمی بخش خصوصی و دریافت مالیات توسط متولیان امر، از نتایج تلاش برای هماهنگی بین بخشی است.

وی بیان کرد: امیدوار هستم که روابط دوستانه‌تر و منطقی‌تری بین بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، اصناف و بخش‌های مالیاتی برقرار شود و همه باید در راستای برطرف نمودن موانع تلاش کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تا کنون مشکلات و موانع زیادی احصا و برطرف شده، خاطرنشان کرد: در جلسات بخش کشاورزی تا کنون 20 مورد در ارتباط با موانع و مشکلات احصا شده و این موارد که در کمیسیون‌های مربوطه و با حضور کارشناسان مختلف ثبت و به این جلسه ارسال می‌شود،‌ 10 مورد در جلسه گذشته و 10 مورد در این جلسه تصویب شد.

وی با اشاره به  تقسیم مسائل به 2 بخش استانی و ملی،‌ تصریح کرد: موارد ملی برای به نتیجه رسیدن به تهران ارسال و از طریق مسئولان مربوطه پیگیری می‌شود و موارد درون استانی اجرایی می‌شود. تجربه نشان داده است که موارد استانی زودتر به نتیجه می‌رسد،‌ و در آمار سال گذشته مشخص است که  90 درصد تصمیمات استانی تحقق یافته است.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.