سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 11 بهمن 1393

امام جمعه اصفهان:

«موشک‌های دوربرد» ایران بدن اسرائیل را به لرزه انداخته است

امام جمعه اصفهان گفت: از جمله دستاوردهای حاصل از انقلاب اسلامی ساخت موشک‌های دوربرد ایران توسط مهندسین داخلی بوده که بدن اسرائیل را به لرزه انداخته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های  نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: سفر ‌پیش‌روی رئیس‌جمهور به اصفهان یکی از مهمترین مناسبت‌های هفته آینده است که حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در این مراسم در راستای احترام به دولت است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر و تفاوت انقلاب‌ ایران و دیگر انقلاب‌ها در جهان افزود: انقلاب‌های رخ داده در جهان به نوعی کودتا است اما انقلاب اسلامی ایران که یک انقلاب مردمی و برخواسته از انقلاب درونی انقلاب مردم بود بسیار متفاوت است.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: برهمین اساس باید ایام‌الله دهه فجر را قدر دانست و هر چه باشکوه‌تر آن را برگزار کرد و در این ایام رسانه‌های بیگانه با زیر سؤال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سعی در شبهه‌افکنی دارند که باید آن را از بین برد و برای اهل اسلام فتنه تمام‌نشدنی است. اما باید ملت ایران در مقابل همه هجمه‌های دشمن همچون ترویج مباحث ضداخلاقی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: از جمله دستاوردهای حاصل از انقلاب اسلامی ساخت موشک‌های دوربرد ایران توسط مهندسین داخلی بوده که بدن اسرائیل را به لرزه انداخته است.

طباطبایی‌نژاد گفت: موفقیت‌های چشمگیر ایران در عرصه‌های علمی چون نانو، تکنولوژی‌های پیشرفته و همچنین غنی‌سازی اورانیوم و عرصه‌های پزشکی بسیار بوده که ای مایه افتخار کشور است.

وی در بخشی از خطبه‌های خود به اهمیت زکات پرداخت و افزود: طبق روایات ائمه اطهار(ع) زکات واجب‌ترین امری است که برای امت اسلامی قرار داده شده، زمین برکات خود را بر طبق احادیث نبوی از کسانی که نسبت به امر زکات اهتمام نداشته باشند می‌گیرد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: گاهی در مسیر زندگی مومنی شاهد عذاب‌هایی از سوی خداوند هستیم، سختی‌ها و مشکلاتی که از جانب خداوند بر مومن تحمیل می‌شود در حقیقت نعمت است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.