سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - جمعه 10 بهمن 1393

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

صدا و سیما باید ترویج دهنده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: صداوسیما باید ترویج‌دهنده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشدو در این راستا ساخت برنامه‌های رسانه ملی بر اساس ملاک‌های اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار قائم‌مقام معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی و مدیران جدید و سابق صداوسیمای مرکز اصفهان بر لزوم توجه ویژه به حفظ شئونات اسلامی در صداوسیما تأکید کرد و اظهار داشت: برخی مسئولان برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند که از ملاک‌های اسلامی فاصله دارد و دلیل خود را جذب جوانان اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: نباید با این استدلال که با برگزاری این برنامه یا پخش این موسیقی جوانان کمتر به ماهواره و شبکه‌های خارجی توجه می‌کنند، مرتکب گناه شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان این مطلب که دفع افسد به فاسد شامل این موضوع نمی‌شود، گفت: این قاعده زمانی مطرح می‌شود که افسد و فاسد بر یک نفر مترتب شود، لیکن با این استدلال که اگر من این گناه کوچک را انجام دهم، دیگری به گناه بزرگ‌تری نمی‌افتد، کاملاً غلط است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که ظاهر شهر و کشور را اسلامی کنیم، لیکن اگر کسی در خانه خود فیلم نامناسبی می‌بیند یا گناهی می‌کند، نباید باعث شود، که صداوسیما که علم جمهوری اسلامی ایران است، مرتکب اشتباه شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد مسئولان  سازمان صداوسیما را به توجه بیشتر به استان اصفهان توصیه کرد و گفت: در بسیاری از موارد استان اصفهان ازجمله شهدای تقدیمی به انقلاب، یک‌دهم آمار کل کشور را شامل می‌شود، اما زمانی که صداوسیما تصاویر راهپیمایی یا عزاداری را نشان می‌دهد، به‌اندازه یک شهرستان کوچک در بعضی استان‌ها هم به اصفهان توجه نمی‌شود.

وی خطاب به مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: تدین، هوش و زیرکی مردم اصفهان، فضایی را به وجود آورده که کار کردن در آن متفاوت و دشوار است، لذا در انتخاب معاونان خود با دقت بیشتری عمل کنید.

در ابتدای این دیدار موسوی زاده قائم‌مقام معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی ضمن تقدیر از زحمات علی علباسی، مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز اصفهان، مسعود احمدی را به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای این استان معرفی کرد و گفت: کلباسی یک متخصص حوزه رسانه است که از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در صداوسیما هرروزمان جنگ است و حتی زمانی را که مردم در اعیاد به شادی سپری می‌کنند، همکاران ما برای تهیه برنامه‌های مناسب در تلاش و تکاپو هستند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.