سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - جمعه 10 بهمن 1393

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

مرامنامه پهلوانی به صورت آزمایشی در اصفهان اجرایی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: امیدوار هستم کلیات مرامنامه پهلوانی اصفهان به تصویب برسد و مرامنامه پهلوانی ابتدا در اصفهان و پس از آن در کل کشور اجرایی شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا در سومین مجمع شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان با موضوع تصویب مرام نامه پهلوانی اظهار داشت: 35 سال پیش این روزها حال و هوای دیگری داشت.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت انقلاب ما به جایی رسیده است که شخصی در کشور کنیا با شنیدن سخنان امام خمینی (ره) مسلمان شده و پس از آمدن به ایران به مذهب شیعه گرویده و اکنون این فرد با توجه به قوانین سخت گیرانه نامگذاری کشور کنیا، اسامی 4 فرزند خود را عبدالله خمینی، عبدالله خامنه ای، عبدالله مطهری و عبدالله بهشتی نامگذاری کرده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: این فرد در کنیا زندگی ساده‌ای دارد و صاحب مدرسه است و اعلام کرده که می‌خواهد مدیران آینده کشورش را از بین این افراد تربیت کند.

وی با اشاره به شهادت سردار الله‌دادی تصریح کرد: شهات این سردار با تیر مستقیم صهیونیست برای ما افتخار است و در حقیقت هم اکنون ما با اسراییل مبارزه روبرو و مستقیم داریم.

سردار فدا گفت: در مراسم با شکوه اربعین مردم عراق و سوریه از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی بسیار تشکر می‌کردند.

وی بیان کرد: پایه و اساس هر حرکت انقلابی، آمادگی رزمی است که به ورزش بر می‌گردد و مرام‌نامه در همه جای دنیا قابل قبول ورزش کاران هر کشور است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان درباره مرامنامه پهلوانی گفت: امیدوارم کلیات این مرام نامه به تصویب برسد و مورد توجه قرار گیرد

محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت: فوکویاما از ژاپن به ایران آمد و پس از 10 سال بررسی، وضعیت انقلاب ایران را چنین گزارش کرد که انقلاب اسلامی ایران شبیه به پرنده‌ای است که سطح پروازش از تیررس تیرهای شما بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: این پرنده 2 بال دارد یکی، پرچم سرخ حسینی و دیگری، پرچم سبز قیام امام زمان (عج) و این 2 بال را سپری به نام ولایت فقیه حمایت می‌کند و اگر شما می‌خواهید این پرنده سقوط کند، باید از مهندسی معکوس استفاده کنید، یا باید عاشورا یا ولایت فقیه یا قیام مهدویت را از آنها بگیرید و در مهندسی معکوس باید هر 3 را از بین ببرید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: امروزه آن سبک و تفکر بسیجی که امام راحل بنیان‌گذار آن بودند پا به عرصه وجود گذاشته و در کشور عراق بعد از رهبر معظم انقلاب ایران، سردار سلیمانی محبوب هستند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ما در بخش ورزش این است که ارزش‌های اسلامی را در درجه نخست با فرهنگ ورزش یکی کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم تفکر بسیجی را در مرام نامه پهلوانی عملی کنیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.