سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - جمعه 10 بهمن 1393

کاروان تدبیر و امید در ایستگاه سیزدهم/ ۱

زرگرپور: رویکرد سفر رئیس جمهور به اصفهان رفع مشکلات استان است

استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن را ایجاد می‌کند که با حضور بالاترین مقام قوه مجریه مشکلات استان بررسی و گره‌گشایی از آن‌ها صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان اصفهان به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: براساس برنامه، کاروان تدبیر و امید در آینده نزدیک به اصفهان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به به مشکلات پیش‌روی استان افزود: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن را ایجاد می‌کند که با حضور بالاترین مقام قوه مجریه مشکلات استان بررسی و گره‌گشایی از آن‌ها صورت گیرد.

استاندار اصفهان این امر را مستلزم حضور باشکوه مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید عنوان و بیان کرد: ابهت، عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در میدان امام (ره) ظهور و تجلی می‌یابد.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی سفر رئیس جمهور به اصفهان، دیدار مردم اصفهان با رئیس جمهور بوده و وزرا به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

امام جمعه اصفهان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه همه مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخورد‌های خود مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: مدیران خدمتگزاران مردم بوده و تکریم ارباب رجوع وظیفه اخلاقی همه آن‌‌ها است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژادافزود: اخلاق مدیریتی شکلی است که انسان را به کار خوب سوق داده و امری ظاهری نیست.

امام جمعه اصفهان پایه‌های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل عنوان و بیان کرد: بداخلاقی‌ها به دلیل عدم کنترل غضب و شهوت ایجاد می‌شود‌.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اصفهان بر استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.