سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:41 - پنجشنبه 09 بهمن 1393

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

طرح ابتکاری اعزام گروهی مبلغان تخصصی به شهرستان های مختلف استان اصفهان آغاز شد

به همت اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، طرح ابتکاری اعزام گروهی مبلغان تخصصی به شهرستان های مختلف اصفهان آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین امیر ارزانی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر، گفت: تعداد 25 نفر از مبلغان تخصصی گروه های خانواده، کودک و نوجوان، کلام وعقاید و گروه مشاوره با حضور در محیط های مختلف از جمله مدارس، ادارات، دانشگاه ها، زندان، کانون های بسیج، بهزیستی، هلال احمر، مراکز فرهنگی و حوزه های علمیه در شهرستان های نجف آباد، شاهین شهر، داران، زرین شهر، مبارکه و …. اعزام شدند و در حال تبلیغ هستند.
وی با بیان اینکه اعزام گروهی مبلغ طرح ابتکاری است که در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز شده است، افزود: این گروه از مبلغان تخصصی در طی ده روز با اجرای برنامه های آموزشی مذهبی و طرح مسائلی همچون نماز، حجاب، احترام به والدین در مدارس، ارائه مشاوره به زندانیان، و تبیین شیوه های تربیت دینی فرزندان، خانواده و رسانه، راه های مواجهه با بحران هویت، شیوه های کلاس داری ویژه مربیان خانواده، راه های مقابله با آسیب های خانواده و درمان افسردگی و اضطراب، تکنیک زوج درمانی، روش های صحیح استفاده از تکنولوژی های جدید همچون موبایل و شبکه های اجتماعی و … به طورمیانگین روزانه یکصد برنامه تبلیغی را در هر یک از شهرستان ها به اجرا می گذارند.
وی روش های تبلیغی این گروه از مبلغان تخصصی را شامل سخنرانی، برگزاری کارگاه های آموزشی، مشاوره، تبلیغ چهره به چهره، اجرای مسابقه و برنامه های متنوع و… عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این طرح ابتکاری با بازخوردهای مثبت و تاثیر گذاری بیشتری همراه باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.