سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - پنجشنبه 09 بهمن 1393

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور:

اصفهان در زمینه تولید و صادرات کیفی صنعت دام در کشور پیشرو است

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: اصفهان در زمینه تولید و صادرات کیفی در کشور پیشرو است که این به دلیل توانمندی این شهر است و در زمینه توسعه پایدار نیز باید پیشقراول کشور باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا صفری در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی استان اصفهان اظهار کرد: در آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد، ‌شکوفایی و بلوغ سازمان دامپزشکی کشور هستیم.

وی با اشاره به سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی تصریح کرد: این نمایشگاه، ‌نمایشگاه خودباوری و اعتماد به نفس تولیدکنندگان در بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 2 میلیون تن تولید مرغ داریم، ادامه داد: از 2.5 میلیون تن تولید شیر در اوایل انقلاب، به 8.5 میلیون تن رسیده‌ و در صید آبزیان به 950 هزار تُن رسیده‌ایم و تمام اینها با تلاش فراوان به دست آمده است.

وی اضافه کرد: امروز زمان ساماندهی تولید و توجه به بازارهای منطقه‌ای بوده که این به معنای شکوفایی و رشد است.

صفری تاکید کرد: حوزه دامپزشکی همراه با توسعه صنایع رشد خوبی داشته و حضور 31 هزار کارشناس و استاد در این حوزه نشان رشد آن است.

وی اضافه کرد: اصفهان در زمینه تولید و صادرات کیفی در کشور پیشرو است که این به دلیل توانمندی این شهر است و در زمینه توسعه پایدار نیز باید پیشقراول کشور باشد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.