سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - پنجشنبه 09 بهمن 1393

رئیس کمیسیون طرح و برنامه اتاق بازرگانی اصفهان:

صنعت نساجی اصفهان امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند

رئیس کمیسیون طرح و برنامه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت نساجی اصفهان امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و این در حالی است که روزگاری اصفهان در این صنعت به میزان قابل توجهی مطرح بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوالقاسم سرتیپی در نخستین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی اظهار داشت: جوانان امروز ایران جوانانی متفکر و فعال هستند، که باید شرایط مناسب برای رشد و نمو در عرصه اقتصادی با تقویت روحیه خودباوری در آنان فراهم ساخته شود.

وی کشور ایران را دارای ظرفیت‌های متعدد برای فعالیت‌های اقتصادی دانسته و افزود: وجود خاک حاصلخیز‌، منابع آبی‌، آثار تاریخی‌، معادن و غیره زمینه رشد اقتصادی را به همت جوانان فراهم می‌سازد.

رئیس کمیسیون طرح و برنامه اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: برنامه‌ریزی مهم‌ترین مساله و چالش پیش‌روی جوانان در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بوده و جوانان باید با مطالعه دقیق و کارشناسی فعالیت اقتصادی خود را دنبال کنند.

وی با اشاره به تاریخ صنعت اصفهان در بخش نساجی تصریح کرد: روزگاری اصفهان به دلیل وجود واحدهای نساجی بسیار به عنوان منچستر ایران لقب گرفته بود، ولی سئوال اینجا است که امروز اصفهان به چه صنعتی مشهور جهان است.

سرتیپی مقاومت در برابر شرایط سخت را یکی از ویژگی‌های بارز موفقیت هر فعال اقتصادی برشمرد و گفت: جوانان نباید با هر ناملایمتی عقب‌نشینی کنند، بلکه با پیگیری و استمرار آن مشکل را از سر راه بردارند.

وی برگزاری این سمپوزیوم را گامی مؤثر در شناسایی چالش‌های پیش‌روی جوانان برای آغاز یک فعالیت اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: با دنبال کردن راه‌حل‌ها می‌توان زمینه اشتغال‌زایی جوانان و موفقیت آنان در عرصه بازارهای جهانی فراهم کرد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.