سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:24 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود:

درس خواندن باامنیت از برکات شهدای سال های ایثار است

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود گفت: دانش آموزان باید بدانند اگر امروز با امنیت کامل در ایران اسلامی زندگی می کنند و درس می خوانند به برکت جانفشانی شهدای عزیز است و اگر این مهم را درک کردند می توانند بیشتر با شهدا انس بگیرند.

به گزارش اصفهان شرق: محمد حیدری مهرآبادی در مراسم بدرقه دانش آموزان، اردوی راهیان نور را حرکت فرهنگی با ارزش معنوی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان باید در این اردوی معنوی، تمام مشغله‌های فکری را کنار بگذارند تا از سیره و سبک شهدا درس بگیرند و در زندگی بکار بندند.
رییس آموزش و پرورش بن رود افزود: دانش آموزان باید بدانند اگر امروز با امنیت کامل در ایران اسلامی زندگی می کنند و درس می خوانند به برکت جانفشانی شهدای عزیز است و اگر این مهم را درک کردند می توانند بیشتر با شهدا انس بگیرند.
وی در ادامه بیان کرد: امروز ایران اسلامی به مدد خون پاک شهدا، مقتدر و سربلند در دنیا ایستاده و به کشوری تاثیرگذار در منطقه و حتی جهان تبدیل شده است و برگزاری این اردوها فرصت مغتنمی برای تعالی و بالندگی معنوی دانش آموزان، آشنایی آنان با رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.