سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

توسط فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد

انجام برنامه‌ریزی آموزشی مبتنی بر طرح‌های توسعه‌ای در اصفهان

معاون امور مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: این اداره از آمادگی کامل برای انجام برنامه‌ریزی آموزشی بر اساس اعلام نیاز آموزشی مبتنی بر طرح‌های توسعه ای و اشتغال‌زائی برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس مهدیان در دومین جلسه کارگروه آموزش و کارآفرینی ستاد پشتیبانی اردو‌های جهادی و هجرت با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در راستای توسعه و ایجاد اشتغال‌زایی برای افراد اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اصفهان بر اساس نیاز‌های شغلی هر منطقه به افراد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش‌های مهارتی در اصفهان در رشته‌ها و حرفه‌های مختلف آموزشی به متقاضیان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود، ادامه داد: هر ساله تعداد بسیاری متقاضی در سنین مختلف در این مراکز زیر پوشش آموزش‌های مهارتی قرار می‌گیرند.

معاون امور مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: این اداره از آمادگی کامل برای انجام برنامه‌ریزی آموزشی بر اساس اعلام نیاز آموزشی مبتنی بر طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زائی برخوردار است.

وی با اشاره به رویکرد این اداره از برگزاری چنین جلساتی اضافه کرد: جلسه کارگروه آموزش و کار‌آفرینی ستاد پشتیبانی اردو‌های جهادی و هجرت در راستای تدوین برنامه‌های کار‌گروه آموزش و کار‌آفرینی بر مبنای سیاست‌های 24‌گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

مهدیان تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: انجام برنامه‌ریزی‌های آموزشی در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی مختلف به افراد در راستای ایجاد اشتغال‌زایی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.