سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان:

100 یادواره شهید در دهه فجر امسال برگزار می‌شود

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان از برگزاری 100 یادواره شهید در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ داریوش وکیلی در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در ابتدا با بیان فرازهایی از وصیت‌نامه شهید 13 ساله شهید علیرضا محمودی حاضران جلسه را به عمق بصیرت شهدا تذکر داد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای 6 درصد جمعیت کشور است و 23 هزار و 500 شهید و 3 هزار و 500 آزاده دارد، افزود: همچنین 10 درصد جامعه ایثارگران در استان اصفهان هستند که این آمار و ارقام‌ها حاصل پیام‌های مهمی است.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به اینکه 820 هزار برگه از ایثارگران جمع‌آوری شده و همگی به اسناد دیجیتال تبدیل شده است، بیان کرد: بیش از 14 هزار برگه آن متعلق به وصیت‌نامه شهدا است که در همگی آن نماز اول وقت، توصیه به وحدت، دفاع از ولایت و استکبارستیزی مورد توجه بوده است. دهه فجر به تعبیر امام راحل، اعجاز بزرگ قرآن است و این فرصت مغتنمی برای ارج نهادن بر ارزش‌های انقلاب است.

وکیلی در ادامه به اهم برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر 93 اشاره و بیان کرد: دیدار و سرکشی از جانبازان 70 درصد در سراسر استان، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ریال برگزاری بیش از 100 یادواره شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

وی تاکید کرد: دیدار عمومی مردم با جانبازان در روز‌های 16 بهمن در آسایشگاه‌های جانبازان شهید مطهری و شهید رجایی، عطرافشانی از گلزار شهدا، مزین کردن شهر اصفهان و شهرستان‌ها به تمثال مبارک شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مدنظر کمیته ایثارگران دهه فجر است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.