سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

رئیس کمیته بازی‌های رایانه‌ای استان اصفهان خبر داد

برگزاری نخستین دوره بازی‌های الکترونیکی به مناسبت دهه فجر

رئیس کمیته بازی‌های رایانه‌ای استان اصفهان گفت: نخستین دوره بازی‌های الکترونیک به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدمهدی کاظمی اظهار کرد: کمیته بازی‌های ورزش الکترونیک دارای چهار مجموعه بازی‌های روباتیک، رادیو کنترل، بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های کنسول است که به مناسبت دهه فجر برای این زیرمجموعه‌ها مسابقاتی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جمعه هفته جاری از ساعت 10 صبح نخستین دوره مسابقات بازی‌های رادیو کنترل قهرمانی استان در دو رشته فضای باز و فضای سرپوشیده برگزار می‌شود.

رئیس کمیته بازی‌های رایانه‌ای هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در ادامه به بازی‌های روباتیک اشاره کرد و ادامه داد: 17 بهمن‌ماه جاری نیز نخستین دوره این بازی‌ها در قسمت دانش‌آموزی در مجموعه ورزشی امیریه واقع در شهرک امیرحمزه در دو رشته بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: از تاریخ 22 تا 24 بهمن ماه نیز نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی بازی‌های رایانه‌ای در خیابان هشت‌بهشت مجموعه اسطوره در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: روز گذشته طی بازدیدی که خانم اثنی‌عشر مدیرکل بانوان استانداری و خانم رمضانی مشاور بانوان فرماندار طی بازدیدی از مجموعه فرهنگی ورزشی اسطوره در خیابان هشت بهشت به عنوان نخستین مجموعه ورزشی بانوان کشور داشتند ابراز رضایت بسیاری از این مجموعه داشتند و قرار شد طی سفر رئیس جمهور به اصفهان نیز یکی از بازدیدهای اعضای هیئت دولت بازدید از همین مجموعه باشد.

وی اضافه کرد: طی تفاهمنامه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش امضا شده قرار شده وزارت ورزش مکان‌های ورزشی را در اختیار مدارس قرار دهد که این موضوع می‌تواند به ورزش بانوان کمک بسیاری کند چرا که در ورزش فضای تخصصی برای بانوان وجود ندارد و مجموعه اسطوره هم می‌تواند کمک بسیاری به ورزش بانوان انجام دهد.

وی اضافه کرد: مجموعه اسطوره زیر نظر کمیته بازی‌های رایانه‌ای استان اصفهان است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.