سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

معاون صدا و سیما اصفهان:

۱۲ هزار دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در صدا و سیمای اصفهان تدوین شد

معاون صدا و سیما اصفهان گفت: ۱۲ هزار دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در صدا و سیمای اصفهان تدوین شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی بقایی، مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به غیر از فضاسازی شهری، 33 برنامه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دست انجام دارد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه امسال شهرداری اصفهان به مناسبت دهه فجر با سیاست ارائه دستاوردهای نظام به همه شهروندان با عنوان “بخوان به افتخار ایران” است که در آن از دستاوردهای پزشکی، دفاع مقدس، ورزشی، اطلاعاتی و مباحث فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) صحبت می‌شود که بعد از اعلام هرکدام از دستاوردها، 5 هزار نفر شرکت‌کننده به احترام انقلاب ایستاده و یکی از سرودهای انقلاب را یکصدا می‌خوانند و آخرین آیتم این برنامه با نام مقدس امام زمان(عج) پایان می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: اجرای برنامه فوق با سید علی ضیا، مجری تلوزیون است و در 2 سانس صبح و بعد از ظهر در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعزام 110 اتوبوس به تهران برای بازدید از موزه عبرت، جماران و حرم امام خمینی(ره)، حضور در مدارس مختلف و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان و برنامه‌های متنوعی که در باغ‌های بانوان تدارک دیده شده از جمله برنامه‌های کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان است.

داریوش وکیلی، مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه این استان بیش از 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، گفت: دیدار و سرکشی از جانبازان 70 درصد سراسر استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، نصب تصاویر و بنر شهدای شاخص، اعزام پیام‌آوران ایثار به مراکز فرهنگی، مدارس و مساجد و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان به مناسبت دهه فجر است.

۱۲ هزار دقیقه برنامه خبری در صدا و سیمای اصفهان تهیه شد

سید حسین ناظر، معاون اطلاعات و اخبار صداو سیمای استان اصفهان  با بیان اینکه 12 هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی و تلوزیونی در گستره استانی، ملی و بین‌المللی تدارک دیده شده، اظهار داشت: برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال در راستای امیدبخشی جامعه برای ساخت آینده‌ای بهتر است.

غلامعلی عبدالرحیمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان نیز از تشکیل کمیته‌های 10 گانه برای برنامه‌های دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: رژه موتورسواران در سطح شهر، افتتاح 220 پروژه‌ عمرانی، رفاهی و شهری شهرستان کاشان در طول دهه فجر، دیدار پیشگامان انقلاب با آیت‌الله نمازی، امام جمعه کاشان، برگزار محافل انس با قرآن و افتتاح نمایشگاه‌های مختلف از جمله برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات کاشان به مناسبت دهه فجر است.

حجت‌الاسلام حسن بابایی، دبیر کمیته قرآن و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه در سطح استان 14 هزار تشکل دینی داریم، تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را برای هماهنگی این 14 هزار تشکل استان تشکیل دادیم.

وی افزود: شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزاری 36 محفل قرآنی در روستاها، توزیع 50 هزار جلد قرآن اهدایی به مناطق محروم استان، رونمایی از نرم‌افزار 36 دستاورد انقلاب اسلامی و تجلیل از مدیران و نخبگان اصفهانی متولد 57 به بعد را به مناسبت دهه فجر امسال در دستور کار داریم.

روح‌الله طاهری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات خمینی‌شهر با بیان اینکه ستاد دهه فجر را از آذر امسال تشکیل دادیم، گفت: 250 برنامه در سطح شهرستان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود که از 1 بهمن با کنسرت رضا صادقی شروع شده و در همایش پیشگامان انقلاب از 12 شهید انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود و 6 دستگاه اتوبوس را با عنوان راهیان انقلاب برای بازدید از کاخ نیاوران و جماران به تهران اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/ ر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.