سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 08 بهمن 1393

همزمان با دهه فجر؛

مجتمع‌های بین راهی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان گفت: با آغاز دهه فجر، چند پرو‍ژه خدماتی شامل چندین مجتمع بین راهی توسط اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ داریوش امانی با اشاره به افتتاح دو مجتمع بین راهی در دهه فجر امسال اظهار داشت: مجتمع بین راهی رز آبی در کیلومتر 16 محور مبارکه – اصفهان  در مساحتی بالغ 12 هزار و 348 مترمربع در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به صدور موافقت اصولی این طرح در سال 92 افزود: خوشبختانه این پروژه در زمانی  کمتر از 2 سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ارائه خدمات به مسافران عزیز به بهره‌برداری می‌رسد‌.

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان بیان کرد: تا پایان امسال 2 مجتمع خدماتی رفاهی فانوس و رستو در محورهای اردستان – کاشان و شهرضا – آباده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این مجتمع‌ها تمامی امکانات رفاهی مانند جایگاه سوخت‌، رستوران‌، غرف تجاری‌، استراحتگاه رانندگان‌، نمازخانه آلاچیق و کافی‌شاپ برای رفاه مسافران تعبیه شده است.

امانی با اشاره به جایگاه نخست اصفهان در تعداد مجتمع‌های بین راهی گفت: امید است با استفاده امکانات رفاهی این مجتمع‌های بین راهی، بتوان گام ارزشمندی در راستای کاهش تلفات جاده‌ای برداشت.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح 3 پل عابر‌پیاده در جاده اصفهان – نائین در محور فرودگاه در روستاهای دینان‌، مولنجان و زمان‌آباد به طول 40 متر و ارتفاع 6 متر با سازه فلزی 3 پروژه دیگری بوده که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.