سرویس: اجتماعی 16:11 - یکشنبه 03 شهریور 1392

مراسم عقدی ، اما متفاوت

این مراسم در گلستان شهدای روستای دلگشا برگزار شد . شاید این ازدواج برای من و شما درسی باشد که پیروان معصومین سلام الله علیها، تلاش می کنند که از زندگی بزرگان دین الگو و سرمشق بگیرند .

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق محمودی هرندی ،  ما هم که خود را پیرو و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت می دانیم باید ، از زندگی بزرگان دین الگو بگیریم و جدای از تعارف ، این نگرش را از خودمان شروع کنیم و کاری به دیگران و آنچه در دنیای امروز به عنوان مد و تجدد به آن می نگرند ، از آن منظر و دیدگاه نگاه نکنیم .

آقا داماد حسن  رضائی زاده ( دلگشا منطقه ی کوهپایه )  و عروس خانم زهره سیستانی ( روستای سیان منطقه ی جلگه  )  ، آغاز زندگی خود را بر سر مزار شهیدحبیب الله امینی ( دایی آقا داماد ) و دیگر شهدای خفته در گلستان شهدای دلگشا جشن گرفتند . مهرو سنه ی این زوج جوان نیز بر گرفته از مهر و سنه ی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست . عمل این زوج به نوعی تجلیل واقعی از مقام شامخ و والای شهید است .

شهداء برای ما نیز عزیز و گرامی هستند و چنانچه اعتقاد قلبی به هدف والای شهداء دارید ، تردیدی نیست که آنها زنده هستند و بر عمل ما نظارت دارند ، پس گفتار ، کردار و اندیشه ی خودمان را بسیجی کنیم تا سعادتمند شویم و نزد خداوند متعال ، نبی مکرم ، امامان معصوم و فاطمه ی زهرا سلام الله اجمعین روسفید و موفق از آزمون باشیم و در جهان آخرت از نعمت های بیکران الهی متنعم گردیم  . ان شاء الله
مهـــر و سنــــــه ی  این زوج
یک جلد کـــلام الله مجیـــــــــد،  آئینـــــه و شمعـــــدان،  مهر و سنــــه ی حضرت زهـــرا سلام الله علیهـــــــا، 14 سکه ی بهار آزادی به نیابت از  14 معصــــوم پاک صلوات الله اجمعین

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.