سرویس: تولیدی » خبر پوششی 23:08 - دوشنبه 06 بهمن 1393

به همت اداره اوقاف و امور خیریه بن رود:

اجتماع بزرگ عاشقان محمد(ص) در امامزادگان شاخص بن رود برگزار شد

اجتماع عظیم مردمی با عنوان ” من عاشق محمدصلی الله علیه و آله وسلم ” در امامزادگان شاخص بخش خصوصا امامزاده سید ابراهیم و سید اسماعیل (ع) ورزنه و امامزاده میرزین العابدین ورزنه به همراه سخنرانی و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) و نماز جماعت نموده است.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم اداره اوقاف و امور خیریه بن رود در راستای انجام وظایف محوله، و در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام عزیز و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام(ص) اقدام به برگزاری اجتماع عظیم مردمی با عنوان ” من عاشق محمدصلی الله علیه و آله وسلم ” در امامزادگان شاخص بخش خصوصا امامزاده سید ابراهیم و سید اسماعیل (ع) ورزنه و امامزاده میرزین العابدین ورزنه به همراه سخنرانی و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) و نماز جماعت نموده است.

دشمنان اسلام با علم به اینکه موج گرایش به اسلام برایشان خطرساز است چندی است بازیهای مختلفی را علیه اسلام و مسلمانان به کار میگیرند و در پی آنند که با اسلام هراسی جلوی حرکت انسانهای آزاد به اسلام را مانع شوند. اما وقتی موج اسلام خواهی در حال فراگیری جهان است توطئه دیگری به راه انداخته و به دروغ دست پرورده‌های خود در القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی میکنند. القاعده و داعش که امکانات خود را ازغرب می گیرند و تحت حمایت سرویسهای جاسوسی غرب آموزش می‌بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند. قطعا اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت شود اسلام ناب محمدی(ص)نیست.


روزی که تروریستها را راهی عراق و سوریه می کردند آنها را منادیان آزادی می خواندند حال که دست خودشان در این آتش گرفتار آمد آن را ناپسند می دانند. بی شک تروریست در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده است. چه ترور در عراق و افغانستان و سوریه و فلسطین و چه در فرانسه و هرکجای دنیا. اما این آتشی است که خود غرب آن را روشن کرده است و حمایتهای آن از تروریست با دلارهای عربی و سلاحهای غربی همچنان ادامه دارد.
همان گونه که ترور محکوم است توهین به مقدسات نیز محکوم است. حرکت اخیر نشریه فرانسوی قطعا با چراغ سبز دولت فرانسه رقم خورده است و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دولتمردان فرانسه است. این اقدام نشریه فرانسوی از جهل و ناآگاهی آنها در قرن بیست و یکم خبر می دهد جاهلیت مدرنی که ریشه در استکبارجهانی دارد. این اقدام به بزرگی رسول مهربانی ها آسیبی نمی زند ولی قلب صدها میلیون مسلمان را نسبت به غرب جریحه دار می کند و پلیدی آنان را آشکارا می سازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.