سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:30 - سه شنبه 07 بهمن 1393

استاندار اصفهان:دهه فجر تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب است

استاندار اصفهان گفت: مراسم دهه فجر گفتمان ارزشهای انقلاب را تعمیق می دهد و یکی از مهمترین نمودهای تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپوردر جلسه ستاد عالی دهه فجر استان، گفت: امیدوارم امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد برگزاری مراسم باشکوه و با ابهت باشیم.

وی با بیان اینکه هرسال با به کارگیری ایده های نو شاهد برگزاری مراسم خوبی در سطح استان بوده ایم، اظهارکرد: این ویژگی از نکات مثبت این استان است که به مدد نیروهای انقلابی و متدین انجام می شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: دهه فجر یک دهه خاص و ویژه است و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تعبیرات پرمحتوایی را در این خصوص به کار برده اند.

زرگرپور بکاربردن عبارات یوم الله ، پیروزی بی نظیر، هدیه ای از عالم غیب و روز انسان ساز و اعجاز بزرگ قرن از زبان معمار انقلاب برای روز پیروزی انقلاب اسلامی را عباراتی بسیار پرمحتوایی دانست که نشان از عظمت و کار بزرگی است که دراین دهه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و همچنین تولد دوباره اسلام عنوان کرده اند که در تاریخ ایران نقطه عطف تعیین کننده ای به شمار می رود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت دهه فجر در استان باید بهتر از سال های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: این مراسم باید به صورت مردمی و با خلاقیت، ایده و جذابیت خاص خود برگزار شود.

زرگرپور افزود: دهه فجر و برگزاری مراسم این ایام، بهره برداری از فرصت ها و ظرفیت های مهمی است که بتوانیم ارزش های انقلاب را به نسل سوم انتقال دهیم.

زرگرپور اضافه کرد: مراسم دهه فجر گفتمان ارزشهای انقلاب را تعمیق می دهد و یکی از مهمترین نمودهای وحدت مردم و میثاق با انقلاب است.

وی اثرات شگرف و بی بدیل برگزاری هرچه با شکوهتر دهه فجر را در مایوس نمودن دشمنان داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

استاندار اصفهان خواستار مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری این مراسم شد و تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید همکاری های لازم را داشته باشند و دیدار با خانواده های شهدا در این ایام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در این جلسه مسوولان کمیته های ستاد عالی دهه فجر استان گزارشی از طرح ها و اقدامات انجام شده در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این ایام خجسته ارائه کردند.

انتهای پیام 

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.