سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 07 بهمن 1393

معاون فرهنگی بنیاد شهید اصفهان:

مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان برگزاری می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: مسابقات علمی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان در روزهای پایانی امسال با حضور دانش‌آموزان مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید علی قریشی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و فرزندان جانباز 25 درصد به بالا و افزایش آمادگی آن‌ها برای حضور موفق در آزمون سراسری و ورود به مراکز دانشگاهی و ایجاد شور و نشاط و رقابت علمی، مسابقات علمی برگزار می‌شود.

وی افزود: همه دانش‌آموزان شاهد و فرزندان جانباز 25 درصد به بالا که دارای معدل ممتاز پایه‌های دوم و سوم متوسط رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی هستند، از چهارم بهمن‌ماه 93 می‌توانند برای شرکت در مسابقات علمی، به بنیادهای تابعه استان مراجعه و با دریافت شناسه مربوطه نسبت به ثبت نام در سامانه اینترنتی به آدرس www.Aamoonshahed.ir اقدام کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه، کارنامه آزمون و تعیین حوزه‌های امتحانی در همین سامانه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مرحله نخست آزمون در تاریخ 14 اسفندماه 93، راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

قریشی گفت: از بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله نخست، افرادی که حائز بالاترین رتبه‌های علمی شوند، برای حضور در رقابت پایانی که در مرداد‌ماه سال 1394 برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.