سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - سه شنبه 07 بهمن 1393

چهار فنجان قهوه روزانه، موثرترین روش جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست

محققان بر این باورند که نوشیدن ۴ فنجان قهوه در روز بدن انسان را دربرابر نوعی از سرطان پیش‌رونده و خطرناک پوست محافظت می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ “ملانوما مالیگننت” جدی‌ترین نوع سرطان پوست است که معمولاً خود را به‌صورت جوش‌های گوشتی یا سیاه روی پوست نشان می‌دهد که با گذشت زمان بزرگ‌تر می‌شوند. محققان آمریکا تاکنون 450 هزار مرد و زن مبتلا به این نوع سرطان را در طول یک دهه شناسایی کرد‌ه‌اند.

نوشیدن یک فنجان قهوه در روز می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به این بیماری بسیار مؤثر باشد و این در حالیست که نوشیدن 4 فنجان قهوه در طول روز می‌تواند بیشترین اثرگذاری را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری داشته باشد.

دیلی میل آورده است که محققان بر این باورند “ملانوما مالیگننت” و ابتلا به آن بسیار خطرناک است که حتی کوچکترین پیشگیری برای ابتلا به این بیماری می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

طبق تحقیقات، کسانی که در معرض نور مستقیم و شدید خورشید در فصول گرم یا نور تیز خورشید در فصل زمستان قرار دارند، بهتر است برای مقابله با این نوع سرطان پوست از لباس‌های محافظ یا ضدآفتاب استفاده کنند.

البته نوشیدن بیش از 4 فنجان قهوه در طول روز نیز می‌تواند باعث افزایش فشار خون شود و کسانی که به نوشیدن قهوه اعتیاد دارند می‌بایست در رفتار غذایی خود تجدید‌نظر کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.