سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:15 - دوشنبه 06 بهمن 1393

در ستاد بزرگداشت دهه فجر نصراباد مطرح شد:

نصرآباد میزبان همایش پیاده روی خانوادگی پیامبر اعظم

همزمان با ایام دهه فجر شهر همایش پیاده روی خانوادگی پیامبر اعظم با حضور خانواده غیور عشایر شهر نصرآباد برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق از نصرآباد، اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهر نصرآباد با هدف برنامه ریزی و هماهنگی لازم ، درمحل شهرداری برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ در این جلسه طی سخنانی بر ضرورت تبیین و تشریح اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی تاکید و افزود: برنامه های ما در عین این که در قالب جشن و همراه شادی برگزار می شود، باید پیام و اهداف انقلاب را به کسانی که انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را ندیده اند، انتقال دهد ؛ ضمن این که در مراسم ها باید مدیریت و دقت شود، که اقدامات و برنامه هایی که خلاف اسلام و مبانی انقلاب اسلامی است از جمله پخش موزیک های تند در لابلای برنامه ها اجرا نشود.
پایگاه بسیج شهید صدوقی شهر با همکاری سایر اعضا، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب را در ایام دهه فجر برپا می کند تا بتوان جوانان نسل چهارم انقلاب را بیش از پیش با خاطرات جاودان سالهای 57 آشنا کرد.
ولی الله عرب مختاری مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار اظهار امیدواری کرد تا بتوان به منظور تلاوت قرآن به پاس ایام گرانقدر فجر انقلاب، مراسم شبی با قران را در یکی از شب های دهه فجر در بین جوانان شهر نصرآباد برگزار کرد.
گفتنی است همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 17 بهمن ماه 93 با نام پیامبر اعظم با محوریت هیات ورزش های همگانی و همکاری سایر اعضا برگزار می شود ؛ ضمن این که در طول دهه فجر مسابقات ورزشی با همکاری هیات مزبور و هیات ورزش های بومی محلی برنامه ریزی و اجرا شود و همچنین اقدامات لازم جهت افتتاح دارالقرآن شهر نصرآباد انجام شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.