اصفهان شرق

سراسر شهر اصفهان مزین به تصاویر شهدا می‌شود

کدخبر: 51153
1393/11/06 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛ داریوش وکیلی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام 213 شهید دوران انقلاب اسلامی از خرداد 42 تا بهمن 57، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم این ستاد در ایام الله دهه فجر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان شهری و استانی است.

وی دیدار با جانبازان در روز 16 بهمن را از دیگر برنامه‌های ستاد عنوان کرد و افزود: این بازدید با جانبازان مراکز شهید مطهری اصفهان، امام حسین(ع) خمینی شهر و شهید رجایی نجف‌آباد، صورت می‌گیرد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید استان اصفهان همچنین از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در دهه فجر خبر داد و گفت: در این مراسم که بعدازظهر 16 بهمن برگزار می‌شود، قبور مطهر شهدا در سراسر استان و همچنین در گلستان شهدای اصفهان همراه با برگزاری مراسمی ویژه، عطرافشانی و گلباران می‌شود.

وی درباره برنامه‌های دیگر به مناسبت دهه فجر در اصفهان بیان کرد: بر این اساس،  فضای شهر اصفهان نیز در روزهای آینده مزین به تصاویر شهدا می‌شود.

وکیلی به برگزاری مسابقات قرآنی، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: به همین مناسبت بیش از 70 یادواره شهدا نیز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این دلاورمردان و قهرمانان، در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وکیلی با بیان اینکه یادواره شهدای انقلاب نیز در ایام الله دهه فجر و در منطقه یک و 2 شهر اصفهان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: طنین زنگ انقلاب در روز 12 بهمن و در یکی از مدارس شهر اصفهان از دیگر برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم