سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 15:42 - یکشنبه 05 بهمن 1393

امام جمعه شهرنصر آباد:

محرومین شهرنصر آباد طعم خدمات بالای بهداشت دولت تدبیر را نچشیده اند

امام جمعه شهر نصر آباد گفت: خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در بحث بهداشت مشهود است ولی مردم محروم شهر نصر آباد هنوز طعم این خدمات را نچشیده اند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام فرهنگ در حضور استاندار اصفهان و عشایر غیور نصر اباد با اشاره به بیشترین محرومیت در بین مردم این شهر اظهار داشت: مردم با کمترین امکانات، بیشترین قناعت را میکنند و به واسطه ی حیایی که دارند، دست نیاز به طرف کسی نبرده اند و جا دارد مسئولان در برداشتن فقر در بین مردم تلاش چشمگیر داشته باشند.
امام جمعه نصر آباد افزود: مردم بخش جرقویه 180 شهید تقدیم انقلاب کرده و بیش از 80 درصد واجدین شرایط در انتخابات حضور فعال دارند، لیکن مشکلات و سختی بسیاری در زندگی این افراد به چشم می خورد به گونه ای که 1900 خانوار در این بخش تحت پوشش کمیته امداد می باشند.
وی با توجه به شغل غالب دامپروری در بین عشایر منطقه، تصریح کرد: از مسئولان استان درخواست درنظر گرفتن حق اشتراک برای کشت بهاری در بازگشایی آب در بخش جرقویه ی سفلی را داریم. همچنین مجتمع دامپروری نیاز اساسی عشایر محروم بخش جرقویه ی سفلی است که مسئولان در این زمینه اقدام اساسی انجام دهند.
فرهنگ از تلفات بالای جاده ی محمد آباد به نصر آباد خبر داد و اذعان داشت: متاسفانه با پیگیری بسیار هنوز جاده ی مذکور به بهره برداری نرسیده است و اداره ی راه و شهر سازی می بایست در رفع خطر این مسیر سرعت عمل نشان دهد.
وی با تقدیر از خدمات ارزنده بهداشت در دولت تدبیر و امید تاکید کرد: با وجود خدمات موثر در بخش بهداشت و درمان، متاسفانه مردم محروم بخش جرقویه ی سفلی هیچ بهره ای را نبرده اند و مریضی و مداوای بعد از آن مصیبتی برای مردم این منطقه است.
امام جمعه شهر نصر آباد در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به فکر فرهنگ باشید و مسئولان فکری به حال مشکلات فرهنگی و مظلوم بودن این امر در بین مردم بکنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.