سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - یکشنبه 05 بهمن 1393

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان خبر داد:

گشت ويژه مقابله با مزاحمت‌هاي خياباني در اصفهان

رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان اعلام كرد: به محض تماس با ۱۱۰ درخصوص موضوع مزاحمت‌هاي خياباني، گشت ويژه‌اي به سرعت در محل حاضر و به مشكل مردم رسيدگي مي‌كند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ اكبر عاصمي اظهار كرد: پاسخ پليس در مقابل اعمال كساني كه براي مردم مزاحمت ايجاد كنند، و با اقدامات شرارت آميز، ايجاد رعب و وحشت، نزاع و درگيري و ضرب و جرح در انظار عمومي در نظم و امنيت جامعه اخلال نمايند، بسيار قاطعانه و سخت خواهد بود.
وي با بيان اينكه اميدواريم اينگونه افراد پيام پليس را دريافت كرده و از نتيجه كارشان عبرت بگيرند، افزود: قطعا پليس اجازه نمي‌دهد، كسي نظم و امنيت عمومي جامعه را به هم بريزد و به مردم تعرض كند.
رييس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: در اين زمينه گشت ويژه اي در اين پليس تشكيل شده و مردم فقط لازم است با ۱۱۰ تماس بگيرند و موضوع را با پليس در ميان بگذارند.
سرهنگ عاصمي خاطرنشان كرد:‌ به محض تماس با ۱۱۰ بلافاصله اكيپ ويژه اي از نيروهاي پليس امنيت اخلاقي در محل حاضر شده و به موضوع رسيدگي مي‌كنند و حتي اگر فرد آسيب ديده و يا كسي كه به پليس گزارش داده، چهره افراد را هم در خاطر نداشته باشد و فقط شماره پلاك خودرو يا موتورسيكلت را به ما بدهد به سرعت اقدامات ويژه براي دستگيري مجرمان و تحويل آنان به دستگاه قضايي انجام خواهد شد.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.