سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - یکشنبه 05 بهمن 1393

نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ موج بیداری اسلامی در جهان را رقم می زند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی ؛ آغاز موج بیداری اسلامی در جهان است که انها را به حقیقت جویی دعوت می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام رضا صالحیان،  رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه زمانی که گروه های افراطی و تکفیری و اقداماتی مانند هتک حرمت پیامبر(ص) در نشریه فرانسوی، قصد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی را دارند، اقدامی بسایر موثر و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه با درایت و بصیرت، جوانان اروپایی و آمریکایی را به مطالعه و آشنایی با حقایق اسلام ناب محمدی و زندگی حضرت ختمی مرتبت دعوت کردند تا جوانان بدانند اسلام حقیقی با آنچه تروریست های دست پرورده غرب به نام اسلام مرتکب می شوند، فرق دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: امروز دشمنان اسلام به ویژه رژیم منفور صهیونیستی از هر ابزاری برای ضربه زدن و نابودی دین مبین اسلام بهره می برد، لذا بر همه مسلمانان است که با اتحاد و یکپارچگی، اسلام ناب محمدی را در تمام عالم نشر و بسط دهند.

حجت الاسلام صالحیان افزود: با بسط اسلام ناب محمدی، گروه های تکفیری و داعش دیگر نمی توانند با نام اسلام دست به هر جنایتی بزنند و چهره تروریستی آنها بیش از بیش آشکار می شود.

وی گفت: اقدام موهن نشریه فرانسوی نشان از اسلام هراسی غرب است که از ترس گسترش اسلام و افزایش مسلمانان دست به هر اقدام شنیعی مانند توهین به مقدسات می زنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: توهین به مقدسات در هر دینی، محکوم است و ما معتقدیم که این توهین ها ذره ای از عشق و ارادت مسلمانان را به اسلام کم نمی کند و آنها را برای نشر اسلام مصمم تر می کند.

پایان پیام

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.