سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - یکشنبه 05 بهمن 1393

تا 11 بهمن ماه جاری صورت می‌گیرد

ثبت‌نام آتش‌نشانان داوطلب اصفهانی برای شرکت در دوره آموزشی

مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آغاز ثبت‌نام آتش‌نشانان داوطلب برای شرکت در دوره آموزشی سطح سه آتش‌نشانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ شهاب رضایی با اشاره به برگزاری دوره یک‌ماهه آموزشی ویژه آتش‌نشانی سطح سه در این سازمان اظهار کرد: ثبت‌نام آتش‌نشانان داوطلب برای شرکت در این دوره آموزشی آغاز شده و تا 11 بهمن ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در دوره یک ماهه سطح 3 آتش‌نشانی مباحث آموزشی مختلف شامل 40 آیتم به داوطلبان آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: مبانی و تکنولوژی حریق، رفتار‌شناسی حریق، شناخت تجهیزات آتش‌نشانی، کار با پمپ‌های آتش نشانی و کار با دستگاه‌های تنفسی و لباس نسوز آتش‌نشانی و نردبان آتش‌نشانی در این دوره به افراد داوطلب آموزش داده می‌شود.

مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین افرادی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند زیر پوشش آموزش‌ها در زمینه آشنایی با حوادث چاه، آسانسور، کوه و ایمنی و بهداشت شغلی، استرس‌های شغلی و موارد دیگر قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی به مدت یک ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: داوطلبان پس از گذراندن این دوره، گواهینامه سطح سه آتش‌نشانی را دریافت می‌کنند و سپس این افراد می‌توانند در دوره‌های آموزشی سطح دو و یک آتش‌نشانی نیز شرکت کنند.

رضایی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی باید با به همراه داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و یک قطعه عکس به واحد آموزش ستاد مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مراجعه کنند، تاکید کرد: برگزاری این دوره آموزشی از 11 بهمن ماه جاری صورت می‌گیرد.

وی به مکان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی در ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سه‌راه حکیم نظامی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برگزاری این دوره آموزشی از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه بعد ‌از ‌ظهر صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره آموزشی حدود 50 نفر است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع افراد متقاضی شرکت در این دوره باید پیش از تکمیل این ظرفیت هر چه سریع‌تر به واحد آموزش سازمان مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.