سرویس: اجتماعی 17:29 - شنبه 18 آبان 1392

برخورد زننده عضو شورای شهر با مجری یک برنامه

برخورد زننده عضو شورای شهر با مجری یک برنامه با پادر میانی محمد مهدی تند گویان پایان یافت.

image10352
به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس،  صبح امروز  پروژه پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مازیار حسینی معاون فنی، عمرانی شهرداری تهران و همچنین برخی از اعضای شورای شهر تهران حضور داشتند.

احمد دنیامالی، عباس جدیدی، اقبال شاکری،‌محمد سالاری، محمد مهدی تندگویان، غلامرضا انصاری از جمله اعضای شورای شهر تهران در این مراسم بودند.

یکی از حاشیه های تاسف بار این مراسم برخورد زننده عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران با مجری برنامه بود.

فارس در خصوص این برخورد نوشت:

پس از اتمام سخنان معاون فنی، عمرانی شهرداری تهران، نوبت به تقدیر از مدیران و کارکنان پروژه رسید که در این بخش مجری برنامه از شهردار تهران و از اعضای شورا خواست روی سن قرار گیرند.

با توجه به محدودیت زمانی و همچنین جایگاه کوچک سن ، مجری برنامه از دنیامالی خواست تا به عنوان نماینده اعضاء شورای شهر به جایگاه بیاید که البته این موضوع به مذائق جدیدی ورزشکار شورا خوش نیامد!

پس از پایان مراسم و بیرون از مکانی که برای برگزاری مراسم پیش‌بینی شده بود، عباس جدیدی که به شدت از مجری برنامه ناراحت شده بود، جلوی وی را گرفته و با طرز بسیار زننده‌ای با وی برخورد کرد.

جدیدی خطاب به مجری برنامه بیان داشت: به چه حقی شما دنیامالی را به عنوان نماینده اعضای شورای شهر تهران به روی سن دعوت کردید، چرا که وی نماینده ما نبوده است!

به گزارش فارس، محمد مهدی تندگویان که از ناظران برخورد زننده  عباس جدیدی بود، با پادرمیانی این قائله را ختم کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.