سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - شنبه 04 بهمن 1393

رييس پليس فتا استان اصفهان عنوان كرد:

برنده شدن در قرعه كشي، به نفع قرعه كش و به حساب شركت كننده!

رييس پليس فتا استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با ارسال پيامكي تحت عنوان “برنده شدن در قرعه كشي” با ترفندي خاص توانسته بود يكي از طعمه هاي خود را فريب داده و بيش از ۲۰ ميليون ريال از حساب وي سرقت كند،توسط كارشناس پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت از حساب بانكي وي توسط فردي ناشناس، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه فردي ناشناس براي مالباخته، پيامكي تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشي ارسال كرده و وي را با ترفندي خاص به كنار دستگاه عابربانك كشانده و سپس به وسيله خود او، تمام موجودي حساب او را كه مبلغ ۲۱ ميليون ريال بوده به طور كامل به حساب خود منتقل كرده است.
سرهنگ مرتضوي تصريح كرد: بلافاصله در اين زمينه تحقيقات تخصصي در فضاي مجازي انجام شد و در كمتر از ۲۴ ساعت، عامل اصلي ارسال پيامك شناسايي و دستگير شد.
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابي، عنوان داشت كه پيامك هايي را با مضمون برنده شدن در قرعه كشي براي تعداد زيادي از شهروندان ارسال كرده و در نهايت، فرد شاكي با وي تماس مي‌گيرد و او نيز نقشه‌اش را اجرا مي‌كند.
وي يادآور شد: توصيه ما به شهروندان اين است كه به هيچ عنوان به پيامك هايي كه با مضمون برنده شدن در قرعه‌كشي دريافت مي‌كنند، اعتنا نكرده و در صورت برخورد با چنين مواردي، موضوع را به سرعت از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس فتا اطلاع دهند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.