سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - شنبه 04 بهمن 1393

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

تفاهم‌نامه هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات تئاتر اصفهان تدوین شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: پس از بررسی‌ وضعیت تئاتر در اصفهان، تفاهم‌نامه هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات این حوزه به عنوان سند در حوزه تئاتر اصفهان تدوین شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اصغر آذربایجانی در دومین نشست نبض فرهنگ شهر که با موضوع فعالیت‌های قرآنی در تالار شورای شهر برگزار شد با بیان اینکه این سلسه نشست‌ها با نگاه نقادانه به حوزه فرهنگی انجام می‌شود، اظهار داشت: در جلسات کمیسیون از 3 منظر برنامه محور، موضوع محور و دستگاه محور به مباحث فرهنگی توجه شده است.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی پیرامون بررسی معضلات تئاتر در شهر اصفهان بیان کرد: پس از بررسی‌ وضعیت تئاتر در این جلسه، به تفاهم‌نامه هم‌افزایی دستگاه‌ها رسیدیم و این تفاهم‌نامه به عنوان سند در حوزه تئاتر اصفهان تدوین شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان در حوزه قرآن از سایر شهرهای کشور سرآمد بوده و ما امیدواریم از ظرفیت مردم و نقش حمایتی حوزه‌های حاکمیتی برای اعتلای فرهنگ قرآنی بهره‌ ببریم.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات ما در سال فرهنگ نقد خودمانی از مسائل فرهنگی فارغ از تمام مسائل و رسیدن به مفاهمه و درک مشترک بوده و نگاه ما این است که دور هم نشسته و بر اساس کاری تحقیقاتی به نقشه راه برسیم تا گام‌های بعدی را قوی‌تر برداریم.

آذربایجانی تصریح کرد: البته کسی منکر اقدامات خوب و موثر انجام شده در گذشته نبوده اما اگر نقطه هدف داشته و نقشه راه را بالاتر از وضع موجود ببینیم می‌توان گام‌ها را بهتر برداریم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.