اصفهان شرق

سومین گردهمایی جوانان بازرگان اصفهان برگزار می‌شود

کدخبر: 50776
1393/11/03 در ساعت 20:33

به گزارش اصفهان شرق؛ امیر کشانی با اشاره به برگزاری این گردهمایی اظهار داشت: فعالیت اجرایی این گردهمایی با عنوان نخستین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی توسط کمیته جوانان در اتاق بازرگانی، از آبان امسال آغاز شده است.

وی افزود: در این فعالیت‌ها با نظرسنجی از فعالان جوان بخش‌های مختلف اقتصادی، مشکلات پیش‌روی آنان به منظور ایجاد کسب و کار پایدار و افزایش ثروت ملی بررسی شد و در روند این بررسی یکصد عنوان موضوع گردآوری شد.

رئیس کمیته جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: با نظرسنجی‌های مختلف، 5 مشکل و چالش اصلی برای بررسی‌های بیشتر انتخاب شد تا درباره آنها بحث صورت گیرد.

وی بیان کرد: این 5 مشکل شامل تأمین مالی، آموزش‌های کاربردی، ایجاد امید و اعتماد در جوانان، همگرایی گروهی، اطلاعات و ارتباطات بوده برای این مشکلات، 5 کارگروه با حضور 5 استاد مطرح دانشگاه در آن حوزه تشکیل شد.

کشانی خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان و 75 نفر از جوانان در این کمیته‌ها حضور داشتند و در آن راهکارهای رفع مشکلات بررسی شده نتایج ، در آخرین روز سمپوزیوم در تاریخ 7 بهمن امسال، مشخص می‌شود.

وی افزود: قرار است این سمپوزیوم در اتاق بازرگانی به جوانان، فعالان اقتصادی و نهادهای تصمیم گیری دولتی استانی و ملی گزارش تحقیقات خود را ارائه کرده و پس از آن، همه موارد در کتابی با همین عنوان منتشر شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم