سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - جمعه 03 بهمن 1393

30 هزار شغل در منطقه ویژه اقتصادی اصفهان

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان گفت: پیش بینی شده با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان برای حداقل 30 هزار نفر شغل ایجاد شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباسعلی جعفری افزود: منطقه ویژه اقتصادی و ریلی اصفهان در مساحتی بیش از سه هزار هکتار در شرق شهرستان در کنار محور اصلی اصفهان – کوهپایه – نائین ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه مطالعات اجرای طرح به همراه طرح زیست محیطی آن تدوین شده است اظهار کرد: اطلاعات این طرح به مسئولین دستگاه های خدمات رسان برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز ، راه های ارتباطی و خطوط مخابراتی و فیبرنوری ارسال شده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان گفت: منطقه ویژه اقتصادی از نظر جغرافیائی در منطقه ای واقع شده است که امکان فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز در آن وجود دارد.

وی افزود: با توجه به پیش بینی ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در این منطقه ، لازم است مسئولین برای سرعت بخشی به تامین نیازهای زیرساختی آن توجه ویژه داشته باشند.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر مساعد دستگاه های خدمات رسان برای تامین زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی ، کلیات طرح برای اخذ مجوزهای لازم به دبیرخانه مناطق ویژه اقتصادی کشور و سپس به هیات دولت ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، مسئولان دستگاه های خدمات رسان شهرستان اصفهان با اعلام آمادگی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز موظف شده اند در حداکثر یک ماه آینده با مطالعه طرح، شرایط خود را نسبت به تامین زیرساخت ها بررسی و اعلام کنند.

شهرستان اصفهان حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام

 منبع:ایرنا
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.