سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - جمعه 03 بهمن 1393

همایش جهاد فرهنگی با توان علمی در اصفهان برگزار می شود

اولین دوره همایش ‘جهاد فرهنگی با توان علمی’ با محوریت دغدغه های فرهنگی دانش آموزان در جامعه، شانزدهم بهمن در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ همایش جهاد فرهنگی با توان علمی با هدف آگاهی بخشی و با رویکرد فرهنگی ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد.

‘علی تقیان’ دبیر کل همایش گفت: این همایش اولین و مهم ترین برنامه فرهنگی از نوع خود برای دانش آموزان استان و شامل برنامه های متنوع و مناسب می باشد.

وی اظهار کرد: استفاده و به کاربردن تمام سلایق دانش آموزان در برگزاری این همایش امری بس دشوار و مشکل است اما سعی می شود تا با استفاده از تمام نظرات، انتقادات و پیشنهادهای عموم مردم، بویژه جوانان و نوجوانان، برنامه ای درخور منزلت و جایگاه شرکت کنندگان ارائه شود.

وی موضوعات قابل طرح در این همایش را شامل بررسی فرهنگ غرب، حمله آنلاین به نهاد خانواده و اخلاق، سبک زندگی بسیجی، الگویی برای حرکت جهادی و چالش فرهنگ و هویت در فضای مجازی عنوان کرد.

تقیان افزود: این همایش با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و دیگر دستگاههای مرتبط با موضوع همایش برگزار می شود.

این همایش در ایام دهه فجر و در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.