سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 00:58 - پنجشنبه 02 بهمن 1393

رییس شورای هماهنگی بخش کوهپایه خبر داد:

شرکت مردم بخش کوهپایه در راهپیمایی اعتراضی هتک حرمت پیامبر(ص)

رییس شورای هماهنگی بخش کوهپایه از حضور با شکوه مردم شهرها و روستاهای این بخش در قالب اعتراض به اقدام ددمنشانه نشریه شارلی فرانسه در روز جمعه خبر داد.

مومنیان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با محکوم کردن اقدام پلید و شرمانه دشمنان در چاپ کاریکاتور پیامبر اسلام اظهار داشت: اقدامات پلید نشریه شارلی و دیگر رسانه های خارجی در سالهای اخیر از آستین استکبار جهانی بیرون می آید و هر بار با این حرکات می خواهندخوی اسلام ستیزی خود را به همگان نشان دهند.

رییس شورای هماهنگی بخش کوهپایه گفت: دشمنان با توجه به اینکه در مقابل اسلام نمی توانند بدون منطق و استدلال ایستادگی کنند به حربه های کثیفی دست می زنند ولی نمی دانند که با این اقدامات، مردم غیور و همیشه در صحنه ی ایران بیش از پیش متوجه ننگ و دشمنی غربی ها و مخالفت با آنها خواهند شد.

وی از شرکت فعال نماز گزاران بخش کوهپایه در نماز جمعه این هفته خبر داد و تصریح نمود: نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه همراه با دیگر ارادتمندان به ساحت پیامبر و با حضور حجت الاسلام صالحیان مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در راهپیمایی عاشقان پیامبر شرکت خواهند کرد و عمل ننگین دشمن را محکوم می کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.