سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - پنجشنبه 02 بهمن 1393

مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

هدف نخست دولت حمایت از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت کشاورزی است

مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: هدف نخست سازمان جهاد کشاورزی و شرکت‌های حمایتی دولتی، ایجاد بستر مناسب برای عرضه و توزیع خدمات و محصولات با کیفیت است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدجواد قطب شریف در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی (نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته) که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی همچون سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی که در اصفهان برگزار شده در درجه نخست ارائه دستاوردها، تولیدات، محصولات و نهاده‌های کشاورزی برای مصرف‌کنندگان یعنی همان کشاورزان است.

وی بیان کرد: در طول 10 روز گذشته این سومین نمایشگاهی است که پیرامون این موضوع در کشور برپا می‌شود که قطعا هدف سازمان جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی از حمایت چنین نمایشگاهی نمایش و عرضه و توزیع خدمات و محصولات با کیفیت به مصرف‌کنندگان است.

مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تصریح کرد: ارائه محصولات خوب و سالم که منتج به آسودگی خاطر مصرف‌کننده و کشاورزان برای استفاده و به تبع رسیدن به تولید خوب شود، هدف نخست از برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

وی تاکید کرد: تمام تولیدکنندگان و محصولات و نهاده‌های کشاورزی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شرکت‌کننده در این نمایشگاه‌ها باید بدانند که وظیفه آنها عرضه و توزیع محصولات خوب و سالم به مصرف‌کنندگان و ادامه این منش در بازار بیرونی از نمایشگاه و در سطح اجتماع است.

قطب شریف با اشاره به اینکه اهم وظیفه سازمان جهاد کشاورزی و شرکت‌های حمایتی چون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تشویق تولیدکنندگان است، گفت: ایجاد بستر مناسب برای عرضه و توزیع خدمات و محصولات با کیفیت از اهداف نخست سازمان است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی وابسته به وزارت جهادکشاورزی به منظور انجام وظیفه خطیر تهیه، تولید و توزیع نهاده‌های اصلی و هم کشاورزی کشور تشکیل شده است.

مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عنوان کرد: از جمله اهداف تشکیل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عبارتست از برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و اقدامات لازم در راستای تولید، تهیه، تدارک، توزیع، حمل‌ و‌ نقل، خرید و فروش انواع بذر، نهال اصلاح شده، مواد و سموم دفع آفات است.

وی اذعان کرد: این شرکت مسئول تولید، تهیه و توزیع بذر و نهال اصلاح شده و مرغوب مورد نیاز بوده و واردات بذر و نهال توسط آن از خارج از کشور ممنوع است.

قطب شریف حمایت از تولیدکنندگان و شرکت‌های تولیدی نهاده‌های کشاورزی با بیشترین کیفیت را هدف و اولویت نخست شرکت خدمات حمایتی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.