سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 07:45 - چهارشنبه 01 بهمن 1393

فرماندار اصفهان:

معادن جرقویه سفلی الزاما متعلق به مردم همان منطقه است

فرماندار اصفهان گفت: معادن غنی در بخش جرقویه موجود است و اگر قرار است معدنی واگزار شود الزاما به مردم منطقه باید اختصاص گیرد.

به گزارش اصفهان شرق: فضل الله کفیل در جمع عشایر نصرآباد از اهتمام جدی استاندار اصفهان به شرق اصفهان خبر داد و اظهار داشت: با محوریت استانداری اقدامات خوبی در خصوص آب و سند 9 ماده ای شورای عالی آب صورت گرفت که بخش قابل توجهی از برنامه های استان به شرق اختصاص می یافت.
فرماندار اصفهان بخش جرقویه سفلی را بالغ بر 22 هزار نفر جمعیت با بیشترین امار شهرنشینی در شرق اصفهان عنوان وگفت: مردم محروم این بخش حضورشان را در تمام ابعاد انقلاب با تقدیم 180 شهید و 150 جانباز به خوبی نشان داده اند و با توجه به جمعیت بالای عشایر در نصرآباد بیش از 100 هزار دام سبک و 2000 راس دام سنگین را دارا می باشد و بر این اساس می بایست اهتمام جدی در خصوص ایجاد دامپروری انجام شود.
وی بخش عمده ای از کشاورزان این بخش را به اشتراکی ها نسبت داد و با توجه به مشکل ابرسانی به زمین های کشاورزان اذعان کرد: با دستور استاندار رهاسازی آب در کانال مهیار انجام شد که به دلیل بعد مسافت کم تر مورد استفاده کشاورزان منطقه قرار گرفت.
کفیل خاطرنشان کرد: معادن غنی در بخش جرقویه موجود است و اگر قرار است معدنی واگزار شود الزاما به مردم منطقه باید اختصاص گیرد.
وی با اشاره به 4 پروژه فعال در شرق اصفهان عنوان کرد: قول اقدامات عملی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بر اتمام جاده پر خطر نصر آباد به محمد آباد، فعالیت جاده هرند به کوهپایه، پروژه راه نیک آباد به حسن آباد و همچین تکمیل محور بخش مرکزی به طرف جلگه از دیگر پیگیری های فرمانداری اصفهان در خصوص تکمیل و بهره برداری پروژه های مذکور است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.