سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 03:45 - چهارشنبه 01 بهمن 1393

استاندار اصفهان خبر داد:

کارگروه بررسی محرومیت شرق اصفهان در فرمانداری/ موزه محمدآباد ابتکاری زیبا از سوی شهرداری بود

استاندار اصفهان گفت: در جهت گسترش توسعه گردشگری در اصفهان و خصوصا شرق اصفهان آماده کمک در جهت جذب گردشگر خواهیم بود.

رسول زرگر پور در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق با اشاره به نگاه ویژه مسئولان استانی به شرق اصفهان، اظهار داشت: منطقه جرقویه سفلی از مناطقی است که نیاز ویژه به اجرای طرح های اشتغال زایی و رفع محرومیت را می طلبد و می بایست با پیگیری فرمانداری کارگروهی تشکیل شود تا در خصوص رفع محرومیت از منطقه برنامه ریزی ویژه ای داشته باشیم.
استاندار اصفهان افزود: با توجه به نیاز منطقه جرقویه سفلی و اختصاص بیشترین عشایر شرق به این منطقه در نظر داریم یک واحد دام پروری در صورت اماده بودن طرح در سال آینده تامین اعتبار کنیم.
وی از کمک به شهرداران فعال جرقویه سفلی خبر داد و اذعان کرد: کمک استانداری به شهرداری ها در جهت توسعه و به کارگیری طرح های عمرانی انجام خواهد شد تا قدم های موثر مسئولان شرق اصفهان را مشاهده کنیم.
زرگرپور بهره برداری از موزه محمد آباد را از اقدامات ابتکاری و زیبای شهردار این منطقه عنوان و تصریح کرد: بعد از احیای موزه مردم شناسی محمدآباد، مساله بعدی جستجوی راههای جذب گردشگران در رابطه با پتانسیل های منطقه است تا بتوان پای گردشگران استانی و خارج از استان را به این مناطق محروم باز کرد.
وی در خصوص جذب گردشگر به منطقه گفت: در جهت گسترش توسعه گردشگری در اصفهان و خصوصا شرق اصفهان آماده کمک در جهت جذب گردشگر خواهیم بود تا رونق را به این منطقه محروم بیاوریم.
استاندار اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر پیگیری حقابه تالاب در سفر رییس جمهور به اصفهان ذکر کرد: هنوز برنامه ای در خصوص سفر رییس جمهور بسته نشده و مسلما طرح های مذکور را به رییس جمهور پیشنهاد خواهیم داد تا دستور لازم صادر کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.