سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - چهارشنبه 01 بهمن 1393

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اصفهان:

آسیب‌های اجتماعی توسط اولیای دانش‌آموزان شناسایی شود

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولیای دانش‌آموزان در شناسایی آسیب‌های اجتماعی جامعه باید دقت کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامرضا محمد شفیعی در جمع بیش از 300 نفر از اولیای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مدارس شهرستان چادگان که در سالن رفاه معلم این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وجود ماهواره‌ها در سطح جهان، تبلیغات کشور‌های اروپایی و القای فرهنگ غلط در بین جامعه‌های اسلامی هوشیاری والدین دانش‌آموزان را می‌طلبد تا نسبت به آگاه‌سازی فرزندان خود به موازین اسلامی و دستورات ائمه اطهار (ع) آگاه سازند.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه در فرزندان و فراهم کردن امکانات سالم در محیط منزل و جامعه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌تواند ذهنیت آنها را به مسائل فرهنگی، تربیتی و اجتماعی جامعه سوق بدهد.

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: نظارت بر مسائل دینی، آموزشی، تربیتی، اجتماعی، رفت و آمد‌های روزانه و دوست‌یابی از وظایف اولیا است.

وی اضافه کرد: والدین دانش‌آموزان باید به این مباحث توجه داشته باشند تا فرزندانشان دچار لغزش‌های اجتماعی فرهنگ‌های غلط نشوند.

شفیعی تاکید کرد: اولیای دانش‌آموزان نباید ارتباط خود را با مدرسه کم کنند بلکه باید اطلاعات کافی از فرزندانشان در اختیار مدرسه قرار بدهند تا آموزشگاه بتواند در برنامه‌ریزی درسی و تربیتی آموزشگاه موفق باشد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.