اصفهان شرق

ارائه آموزش‌های مهارتی برای ترویج طب ایرانی در اصفهان

کدخبر: 50480
1393/11/01 در ساعت 16:00

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوطالب جلالی با اشاره به یکی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه اظهار کرد: تحقق و اجرای اصل 44 قانون اساسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌ها و رویکرد‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان تلقی می‌شود.

وی به نتایج اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: با تحقق این موضوع واگذاری امور به بخش غیر‌دولتی صورت می‌گیرد و این مهم نقش چشمگیری در حوزه توسعه اقتصادی جامعه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار این اداره تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز‌های منطقه‌ای و نیاز‌های شغلی جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء و اقتصادی شدن ظرفیت‌های آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای را مهم‌ترین هدف این اداره از واگذاری امور به بخش‌های غیر‌دولتی دانست و ادامه داد: آموزش فنی و حرفه‌ای استان درصدد ارائه آموزش‌های مهارتی برای ترویج طب ایرانی است و در حال حاضر یک آموزشگاه آزاد در این زمینه در شهرستان خمینی‌شهر ایجاد و راه‌اندازی شده است.

جلالی با بیان اینکه با تحقق این موضوع یک تعامل و تبادل منطقی بین علم نوین و طب سنتی ایرانی ایجاد می‌شود، تاکید کرد: ایجاد ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان است و این آموزش‌ها می‌تواند سهم مهمی در راستای کاهش نرخ بیکاری در سطح شهر‌ها و روستا‌ها داشته باشد.

انتهای پیام

منبع:فارس