سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 01 بهمن 1393

معاون سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

همایش علمی مدیریت جهادی در اصفهان برگزار می‌شود

معاون دانش و پژوهش سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: همایش مدیریت جهادی، شاخص‌ها و راهکار‌های تحقق آن، با حضور سردار محمد تهرانی مقدم، برادر سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران فردا در تالار ادب اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری همایش مدیریت جهادی شاخص‌ها و راهکار‌ها تحقق آن، اظهار کرد: این همایش با حضور سردار ‌محمد تهرانی مقدم، برادر سردار شهید حسن تهرانی مقدم  پدر موشکی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف ترویج الگوی مدیریت جهادی و تبیین آن فردا چهارشنبه از ساعت 8 صبح در تالار ادب اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته، برگزار می‌شود.

معاون دانش و پژوهش سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان یادآور شد: 60 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که 3 مقاله برتر در روز همایش ارائه می‌شود و سایر مقالات نیز در قالب کتابچه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به 19 محور این همایش خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در اندیشه‌ رهبر انقلاب، مبانی سازمانی مدیریت جهادی، نقش مدیریت جهادی در دستاوردهای دفاع مقدس، رابطه فرهنگ و مدیریت جهادی، مدیریت جهادی با رویکرد آینده پژوهی، مدیریت جهادی چالش‌ها و فرصت‌ها و تهدیدها از جمله موضوعات و محورهای این همایش است.

فاطمی‌نسب بیان کرد: این همایش با همکاری مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) و بسیج رسانه، کارمندان، دانشجویی، اساتید، طلاب و روحانیون، بسیج علمی پژوهشی و بسیج سازندگی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: مدیریت می‌تواند در اشکال گوناگونی خود را نشان دهد اما زمانی می‌تواند دستاوردهای بزرگ مورد انتظار کشور را تحقق بخشد که این مدیریت با صبغه جهادی همراه باشد.

معاون دانش و پژوهش سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: مدیریت جهادی و انقلابی یک روحیه است که به عنوان ملکه در افراد شکل می‌گیرد و با تمرین و تکرار، ایجاد و نهادینه می‌شود و به عنوان شاکله شخصیتی فرد مبدل می‌شود، در این صورت است که می‌توان از یک شخصیت انقلابی و جهادی، مدیریت جهادی انتظار داشت.

وی تصریح کرد: در ابتدای شکل‌گیری سپاه افرادی وارد این مجموعه شده‌اند که دارای روحیه، فرهنگ و اخلاق جهادی بودند و مدیریت جهادی از همان ابتدا به عنوان جزء جدایی ناپذیر پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشت و در این همایش تعدادی از مسئولان و مدیران استان و پژوهشگران حضور می‌یابند.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.