سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - چهارشنبه 01 بهمن 1393

استاندار اصفهان:

مجوز احداث بندر خشک اصفهان در سفر رئیس جمهور گرفته شود

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان کمترین اتکا را به بودجه‌های دولتی دارد، گفت: مجوز احداث بندر خشک اصفهان باید در سفر رئیس جمهور گرفته شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در جلسه شورا‌ی برنامه‌ریزی استان که با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور و اعضای ستاد کاروان تدبیر و  امید برگزار شد با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: این سفر فرصت طلایی را در اختیار مدیران استان قرار می‌دهد تا بتواند مسائل اساسی، مهم و تأثیرگذار استان را که در حقیقت پیشرفت استان را ترسیم می‌کند در قالب برنامه ستاد تدبیر و امید ارائه دهند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان کمترین اتکا را به بودجه‌های دولتی دارد، افزود: برنامه‌های استان باید در قالب استفاده از منابع غیردولتی‌، سیستم بانکی، و بخش خصوصی طرح‌ریزی شود، چرا‌که اتکای استان بر سایر منابعی بوده که شاید محدودیت‌های منابع دولتی را نداشته باشند.

استاندار اصفهان بیان کرد: مصوباتی در استان وجود دارند که نیازمند اعتبارات دولتی نبوده، ولی بر توسعه استان بسیار تأثیرگذار هستند، مانند بندر خشک که باید در این سفر مجوزهای آن پیگیری شود.

زرگرپور به توسعه گردشگری در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد گردشگران خارجی باید برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری‌، شرایطی را برای استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی فراهم آوریم.

در این جلسه گزارشی از سوی مدیران کل استان در زمینه اولویت‌های طرح‌های توسعه‌ای اصفهان ارائه شد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.