سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 15:38 - سه شنبه 30 دی 1393

استاندار در سفر یک روزه به بخش جرقویه سفلی مطرح کرد:

تامین اعتبار پروژه اشتغال زایی در بخش جرقویه سفلی به عهده استاندار اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: شان مردم بخش جرقویه بالاتر از خدمات ارائه شده به انها است و بر این اساس می بایست تلاش کنیم تا وضعیت رفاهی مردم حاضر در این بخش به جایگاهی که در شان آنهاست برسد.

به گزارش اصفهان شرق: سفر یک روزه استاندار اصفهان به همراه دیگر مسئولین استان با حضور در بخش جرقویه سفلی پایان یافت.

رسول زرگر پور در جمع عشایر شهر نصرآباد با اشاره به اهداف سفرهای شهری در سراسر استان اظهار داشت: ادای احترام به خانواده شهدا،  دیدار با مردم صبور و ولایت مدار بخش کویری جرقویه سفلی و در آخر شرکت در مراسم کلنگ زنی و افتتاح 5 پروژه جرقویه سفلی از اهداف این سفر است.

استاندار اصفهان با ذکر خدمات ارائه شده بعد از انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم افزود: برکات جمهوری اسلامی در این منطقه بروز داشته است ولی شان مردم بخش جرقویه بالاتر از خدمات ارائه شده به انها است و بر این اساس می بایست تلاش کنیم تا وضعیت رفاهی مردم حاضر در این بخش به جایگاهی که در شان آنهاست برسد.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که عشایر را ذخایر انقلاب خواندند، خاطرنشان کرد: شهر نصرآباد بیشترین عشایر شرق اصفهان را به خود اختصاص داده است و تصمیم بر آن شده که اولویت واگزاری معادن با اولویت مردم بومی به صورت فردی و تعاونی باشد تا با همت همگانی از معادن موجود استفاده مطلوب انجام شود.

زرگرپور تصریح کرد: حرف اول را در اصفهان آب و احیای حوزه آبریز زاینده رود می زند و تلاش و پیگیری مسئولین اگر خدا بخواهد به نتیجه رسیده و به حل مشکلات می انجامد.

وی افزود: فرماندار و مديران شهرستان بايد در خصوص تعريف پروژه ي دامپروري و يا پروژه هاي ديگري كه به اشتغال زايي در منطقه كمك مي كند و با همکاری مردم تصميم گيري نمايند كه اعتبار اين پروژه نيز از سوي استاندار اصفهان تامين مي گردد.

استاندار اصفهان اذعان کرد: شهرداران سه شهر نیک آباد، نصرآباد و محمد آباد واقع در این بخش فعالانه به زیباسازی شهر می پردازند و به لطف خدا کمک ویژه ای متناسب با نیاز شهرداران اعم از ماشین آلات یا کمک مالی برای رفع پاره ای از مشکلات داخل شهر خواهم داد.

وی در پایان با اظهار به نیازهای مردم شرق اصفهان گفت: همه خواسته های مردم عزیز به حق است و ما قادر به اجابت همه خواسته ها نیستیم علی رغم اینکه می دانیم وظیفه همه مسئولین رفع نیاز مردم است.

لازم به ذكر است 50 پروژه ي آبخيزداري با اعتباري بالغ بر يكصد ميليارد ريال در استان طرح ريزي شده است كه در اين مراسم  به صورت نمادين در شهر نصرآباد و با حضور مسئولین آبفای استان، كلنگ زني آنها صورت گرفت.

افتتاح کارخانه سیمان در کیلومتر 15 جاده نیک آباد به حسن آباد با هزینه بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر این مقام مسئول به شرق اصفهان است که با اقدام بخش خصوصی و در راستای اشتغال زایی فعلی 20 نفر و افتتاح مدرسه خیر ساز روستای مزرعه عرب با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در سفر استاندار به شرق اصفهان انجام شد.

کلنگ زنی 1800متر بلوار ورودی شهر محمد آباد با مشاركت اداره راه و شهرسازی شهرستان وبا اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و پانصد ميليون ریال و ايستگاه پمپاژ محمدآباد براي افتتاح پروژه ي آبرساني جهت خدمات دهی به شهرهای نصرآباد و محمد آباد و همچنین روستاهای حسین آباد و آذر خوارن در شرایط بحران با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و500  میلیون ریال از دیگر پروژه هایی بود كه با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره برداري رسيد.

استاندار اصفهان با حضور در موزه مردم شناسی محمدآباد به کار خود پایان داد.

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “تامین اعتبار پروژه اشتغال زایی در بخش جرقویه سفلی به عهده استاندار اصفهان است”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام به استاندار محترم و مسوولان همراه و تشکر از اطلاع رسانی اصفهان شرق
    عشایر غیور و اهالی نصرآباد جرقویه با حضور پرشور ارادت خود به نظام و قدردانی خود از مسوولان را به نمایش گذاشتند و امید است در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن ثمرات این سفر باشیم.ضمن این که از همراهی و همکاری همه عزیزانی که در هماهنگی و اجرای این سفر دخیل بودند بی نهایت سپاسگزاریم. التماس دعا

  2. اگر نیم ساعت از وقت شریف خود را به روستای پیکان اختصاص میدادن خوب بود اما شوراهای پیکان خواب بودند
    حیف…………….

  3. چرانبایدبااطلاع رسانی بهترفرصت استقبال ودیدارمردم پیکان بااستانداروطرح مشکلات روستای پیکان رابه اطلاع ایشان میرساندیم باورکنیدضررنداشت

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.