سرویس: غیر تولیدی » دریافتی ۱۳:۲۶ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳

گزارشی از یک سازمان:

گزارش عملکرد دفتر ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان

دفتر ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی استان اصفهان گزارش عملکرد نه ماهه سال 93 را اعلام کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی اصفهان: دفتر ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این مدت پاسخگوی 625 فقره درخواست های مددجویان و متقاضیان کمک ، بصورت غیر حضوری و کتبی از سوی مسئولین کشور ، استانداری، نمایندگان و امام جمعه استان به صورت مکاتبه ای بوده است که به فراخور هر مورد پیگیری های لازم در قالب مشاوره حضوری ، مددکاری و ارجاع به سیستم داخل سازمان انجام شده است.
آمار كل دريافت درخواستهاي مردمي از طریق سيستم سامد ( سامانه الكترونيكي دولت و مردم ) تعداد 95 مورد بوده و آمار مراجعات جهت مشاوره و راهنمایی ، خدمات مددکاری ، دریافت هزینه ایاب و ذهاب ، کمک به افراد در راه مانده و کمک های نقدی و غیر نقدی 1530 مورد و آمار مشاوره تلفنی 1320 مورد، اعلام شده است.
به گزارش این دفتر درخواستهاي مددجويان در خصوص دريافت هزينه دارو و درمان- مساعدت – هزينه ازدواج- هزينه تحصيلي – رفع مشكل مسكن – لوازم كمك توانبخشي- حمايت – بيمه – اشتغال- تسهيلات بانكي – هزينه نگهداري و رسيدگي به وضعيت معيشت بوده است.
لذا مركز ارتباطات مردمي ستاد بهزيستي استان اصفهان پس از بررسي درخواست ها با نظر كارشناسي ارجاع به قسمتهاي مرتبط مددكاران پرونده ها گرديده و همه موارد پس از رسيدگي در حد مقدورات پاسخ به مراجع مربوط داده شده است و تاكنون مبلغ314 میلیون ريال مساعدت به مددجويان پرداخت شده، همچنين بن غير نقدي بين شهرستانها جهت خريد سبد كالا توزيع گرديده است.
شایان ذکر است دفتر ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با ایجاد بستری یکپارچه به نیازمندان مطلوب عمل کرده است؛ چنانچه مراجعه‌کنندگانی که نیازمند خدمات غیرمستمری همچون کمک هزینه‌های درمان، اسکان، جهیزیه و معیشت باشند، از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.