سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 30 دی 1393

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی:

ثبت‌نام در بخش طراحان کسب و کار جشنواره شیخ بهائی تا ۱۵ بهمن‌ امسال تمدید شد

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از تمدید ثبت‌نام در بخش طراحان کسب و کار یازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سروش علیمرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: بخش طراحان کسب و کار با هدف شناسایی و معرفی برترین طرح‌ها و یا ایده‌های قابل تجاری‌سازی برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این بخش لازم است با در نظر گرفتن معیارهای تعیین شده، ایده و یا طرح ارائه شده خود را بر روی توسعه یک محصول و یا خدمت مبتکرانه (Innovative) متمرکز کنند که دارای فناوری برتر و یا کاربرد بدیعی از فناوری موجود است.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از برگزاری بخش جدیدی به نام معرفی فشرده شرکت pitching competition خبر داد و بیان کرد: به منظور ارتقای شرکت‌های فن‌آفرینی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاران این عرصه، برنامه pitching competition در زمان جشنواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 3 شرکت منتخب در این بخش، بورس حضور در برنامه SLUSH در کشور فنلاند را دریافت و فرصت معرفی شرکت خود را در این برنامه دارند.

علیمرادی گفت: ثبت‌نام در بخش فن‌آفرینان و یا بورس عرضه و فروش فناوری جشنواره در قالب یک شرکت، دارا بودن یک فناوری، حداقل در سطح نیمه‌صنعتی (فروش محدود در بازار) و توانمند در معرفی شرکت ( زمینه فعالیت، فناوری مربوطه، حجم بازار، میزان فروش وغیره) به زبان انگلیسی حداکثر در 5 دقیقه، از شرایط حضور در بخش pitching competition است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.