اصفهان شرق

توقیف ۳ محموله ۲۴۲ کیلویی تریاک و حشیش در اصفهان

کدخبر: 50308
1393/10/30 در ساعت 12:00

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین حسین‌زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند خود در مناطق صعب‌العبور و بیابان‌های شرق اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو 405 که در حال تردد به صورت خلاف جهت بود، مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: خودروی مذکور بدون توجه به دستور توقف ماموران به حرکت خود ادامه داد که در این لحظه ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سمت خودرو تیراندازی کرده و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان بیان کرد: در این عملیات 2 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شده و مقدار183 کیلوگرم حشیش و 9 کیلو و 750 گرم تریاک کشف شد.

وی از توقیف۳ محموله مواد مخدر دیگر توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین خبر داد و گفت: در این زمینه یک دستگاه کشنده ایویکو و یک دستگاه کامیون بنز توقیف و مقدار 49 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه محموله های کشف شده در حال انتقال به سمت تهران بودند، گفت: تمامی متهمان دستگیر شده در این 3 عملیات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم