سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 21:36 - یکشنبه 28 دی 1393

بخشدار جرقویه سفلی خبر داد:

کلنگ زنی یکی از بزرگترین طرح آبخیزداری کشور با حضور استاندار اصفهان در جرقویه سفلی

بخشدار جرقویه سفلی از حضور استاندار اصفهان در روز سه شنبه به منطقه جرقویه سفلی و افتتاح و گلنگ زنی چند پروژه بزرگ در این منطقه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: حضور مسئولان در شرق اصفهان، تا اندازه ای برای مشاهده برخی کاستی ها در کنار قوت های موجود در شرق اصفهان ایده ال به نظر می آید ولی باید عنوان کرد، پیگیری بعد از سفر مسئول به منطقه می بایست با سرعت و به انجام رسد تا هاله ای از وعده ها جای خود را به عمل ندهد.

حسن جعفری هرندی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه سفلی با اشاره به سفر نیم روزه استاندار اصفهان به جرقویه سفلی اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی سد خاکی نصرآباد در به عنوان بزرگترین طرح آبخیزداری کشوری با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال واقع در دشت آسمان نصرآباد با حضور استاندار اصفهان انجام می شود. همچنین این سد گنجایش انباشت آب به میزان 1/5 میلیون متر مکعب آب را در خود دارد.

بخشدار جرقویه سفلی افزود: افتتاح کارخانه سیمان در کیلومتر 15 جاده نیک آباد به حسن آباد با هزینه بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر این مقام مسئول به شرق اصفهان است که با اقدام بخش خصوصی و در راستای اشتغال زایی فعلی 20 نفر به انجام خواهد رسید.

وی از افتتاح مدرسه خیر ساز روستای مزرعه عرب با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد و گفت: 1 میلیارد و 100 میلیون تومان این مدرسه را فرد خیر و 1 میلیارد و 400 میلیون ریال آن را نوسازی مدارس تقبل کرده است.

جعفری کلنگ زنی 1800متر بلوار ورودی شهر محمد آباد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال، طرح آبرسانی در شرایط بحران با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت خدمات دهی به شهرهای نصرآباد و محمد آباد و همچنین روستاهای حسین آباد و آذر خوارن را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که با حضور استاندار اصفهان مراسم کلنگ زنی آن به انجام خواهد رسید.

گفتنی است در کلنگ زنی بلوار ورودی شهر محمد آباد زیرسازی به عهده شهرداری و آسفالت را اداره راه و شهرسازی شهرستان به عهده دارد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.