سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - یکشنبه 28 دی 1393

کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) با هدف اسلام هراسی منتشر می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) در مجله فکاهی “شارلی ابدو “فرانسه گفت: کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) با هدف اسلام هراسی منتشر می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) در مجله فکاهی “شارلی ابدو “فرانسه گفت:پیامبر اکرم(ص) محور وحدت مسلمین است که تبیین شخصیت و سیره ایشان، راهکاری بسیار موثر برای ترویج و نهادینه کردن اخلاقیات در جامعه است.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام،  انسان کامل و الگوی بشریت است و بندگی ، مهربانی، عطوفت و رحمت وی، خصوصیاتی است که اگر مسلمانان حول محور این شخصیت مهم با یکدیگر متحد شوند،  دشمنان اجازه نخواهند یافت تا به ارزش های الهی و اسلامی توهین کنند.

حجت الاسلام سالک افزود: دشمنان اسلام از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام و ارزش های آن بهره می برند که وحدت کلمه و دوری از اختلافات بهترین راهکار مبارزه با دشمنان است.

وی با بیان اینکه کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) با هدف اسلام هراسی منتشر می شود،‌تصریح کرد: در سال های اخیر دشمنان از طریق ابزارهایی مانند فیلم و کاریکاتور می خواهند به دین اسلام و پیامبر(ص )توهین کنند اما بدانند که آنها با این اقدام شنیع خود، چهره ضد اسلامی و ضدبشری خود را معرفی می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  دشمنان اسلام و نظام، این حرکات ضد اسلامی خود را نوعی آزادی بیان تعریف می کنند، افزود: آنها باید بدانند که اهانت به مقدسات و اعتقادات، آزادی بیان نیست و اهانت به دین مقدس اسلام و حضرت ختمی مرتب(ص) است.

حجت الاسلام سالک بیان داشت: دشمنان می خواهند بانشان دادن چهره خشن از اسلام، اسلام هراسی را در جهان ترویج دهند و اینجاست که مسلمانان باید با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمنان را نابود کنند و با ترویج دین مبین اسلام و سبک زندگی اسلامی، سیره نبوی را که صلح و دوستی و آرامش است را در جهان بسط دهند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.