سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - یکشنبه 28 دی 1393

تراژدی مظلومیت مردم غزه در اصفهان به تصویر کشیده می‌‌شود

تراژدی مظلومیت مردم غزه در نمایشگاه آثار گرافیست‌های کشور از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با همکاری مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آیه در فراخوانی به عنوان تراژدی انسانی در غزه، از طراحان گرافیک کشور دعوت کرد تا بضاعت خود را در بیان مظلومیت مردم فلسطین به تصویر بکشند.

این فراخوان با استقبال گرافیست‌های کشور روبرو شد و 200 اثر از 90 طراح برجسته کشور به این جشنواره ارسال شد که در نهایت 38 اثر از این آثار برگزیده شدند.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان تصمیم گرفت به خاطر سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی هم به خاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمین‌شان هم‌زمان با نام‌گذاری 29 دی‌ماه به نام روز غزه، این آثار برگزیده را در معرض دید مردم قرار دهد.

بنابراین در حرکتی نمادین این 38 پوستر برگزیده به مدت یک هفته در میادین اصلی شهر اصفهان نصب شده‌اند تا روز غزه هم مانند روز جهانی قدس فرصتی باشد که فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.

در همین راستا محفل ره‌پویان وصال مسجد پناهی اصفهان نیز با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان غرفه‌ای به عنوان یاقوت مقاومت، در میدان جمهوری شهر اصفهان برپا کرده و با بازتاب عکس‌هایی از مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین و هم‌راستا با کمپین “ما عاشق مبارزه با صهیونیسم‌ها هستیم” کمک‌های مردمی را برای مردم کرانه باختری دریافت کرده و با توزیع بورشور و مچ‌بندهایی مزین به “من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم” به دنبال موج‌آفرینی و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین است.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.