سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - یکشنبه 28 دی 1393

عضو شورای شهر اصفهان:

بودجه ساخت مرکز همایش‌های اصفهان اختصاص یابد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سالن اجلاس سران گفت: از نمایندگان مجلس درخواست پیگیری پرداخت طلب مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر اصفهان را می‌کنم و امیدوار هستم که این بودجه اختصاص یابد.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شوای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: از دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان بابت نصب و راه‌اندازی سیستم الکترونیکی رای‌گیری و آماردهی که منجر به نظم و آرامش بیشتر در جلسات شده تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید با رعایت اخلاق و انصاف در چارچوب وظایف محوله به نقد امور و بیان مشکلات شهروندان بپردازند، ادامه داد: در این راستا باید مواظب بود که پرداختن به امور شهرداری ما را از سایر امور شهر که مرتبط با با دیگر نهادها و سازمان‌ها بوده غافل نکند.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باوجود اقدامات انجام شده اما در چند روز گذشته اصفهان بارها هوای ناسالم در در برخی مناطق در حد هشدار را تحمل کرده که با عنایت به بدنتیجه یا بی‌نتیجه بودن اقدامات صورت گرفته باید دست نیاز به سوی شهروندان دراز کرده و از آنها برای بهبود وضعیت کمک بطلبیم.

وی خاطرنشان کرد: البته تا زمانی که حمل و نقل عمومی به صورت مناسب در اختیار نبوده و به زیرساخت‌ها توجه نشود، چنین مطالبه‌ای خودخواهانه و از مصادیق انداختن بار مسئولیت بر دوش دیگران تلقی شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه پلس راهور با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نسبت به اصلاح رفتارها در رعایت قوانین و مقررات در راستای نظم و نظام بخشیدن به شهر اقدام کند، خاطرنشان کرد: از این قوانین جمله جلوگیری از ورود وسایط نقلیه روی خطوط عابرین پیاده در چهارراه‌ها اقدام و به مرور زمان به اصلاح دیگر امور از طریق آموزش است.

وی با درخواست از مدیریت شهری برای احداث جاده‌ای از سمت شمال منطقه ناژوان به منظور دسترسی راحت‌تر به خدمات این منطقه تصریح کرد: با توجه به جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی لایحه بودجه 94 برگزار می‌شود از نمایندگان مجلس درخواست پیگیری پرداخت طلب مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر اصفهان را دارم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدتی است که مکاتبات متعددی توسط مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان در زمینه اعلام آمادگی در تهاتر بدهی شهرداری بابت بیمه و آزادسازی‌ها با یک قطعه زمین برای احداث بیمارستان با اعتبارات ملی صورت گرفته که درخواست دارم شهرداری نتیجه اقدامات را را اعلام کند.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.