اصفهان شرق

سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان برگزار می‌‌شود

کدخبر: 50114
1393/10/28 در ساعت 08:00

به گزارش اصفهان شرق؛ سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی نهاده‌ها، محصولات و خدمات وابسته، در تاریخ 30 دی تا 3 بهمن‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در جوار پل شهرستان در ساعات بازدید 15 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان است.

در نمایشگاه امسال 125 مشارکت‌کننده مطرح، نمایندگان 31 استان کشور، رؤسای جهاد کشاورزی و سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی استان‌های مختلف کشور و نیز رؤسای شرکت‌های خدمات حمایتی استان‌های کشور حضور دارند.

بیش از 69 درصد شرکت‌کنندگان در بخش نهاده‌ها، 13 درصد آن‌‌ها در بخش گل و گلخانه و سایر غرفه‌داران در بخش‌های تأمین خدمات کشاورزی و محصولات ارگانیک، آخرین دستاوردهای خود را به سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان آورده‌اند. همچنین 35 درصد غرفه‌داران نمایشگاه امسال از استان اصفهان و باقی مشارکت‌کنندگان از سایر استان‌های کشور هستند.

بازدید هیئت‌‌ها و گروه‌هایی متشکل از کشاورزان، دانشجویان و کارشناسان از شهرستان‌های مختلف استان، بازدید گروه کارشناسان سازمان توسعه تجارت کشور از نمایشگاه و برگزاری سمینارهای تخصصی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است. پوشش خبری نمایشگاه توسط تیم خبری وزارت جهاد کشاورزی نیز از دیگر ویژگی‌های این دوره است.

سمینار تخصصی راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان، در تاریخ 2 بهمن‌ماه، از ساعت 8:30 تا 14:30 در محل سالن همایش‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

ولی بُریم‌نژاد دارای مدرک دکتری اقتصاد کشاورزی، عضو هیئت رئیسه انجمن اقتصاد کشاورزی ایران و استاد و پژوهشگر نمونه سال 1392 که مؤلف چندین کتاب در زمینه بازاریابی محصولات بوده، سخنران این سمینار است.

ساعت بازدید متخصصان از سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان در تاریخ یکم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 12 است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم